Plány péče - časté dotazy

Změněno dne Út, 10 Červen v 9:20 DOPOLEDNE

OBSAH

Nevidím činnosti v nově vytvořeném plánu

Pokud jste si vytvořili nový plán péče a nevidíte v něm seznam činností, pravděpodobně to bude proto, že jste při tvorbě tohoto plánu nezadali Plán činností v Typech údajů. Ukážeme si jak na to.

KDE? Nastavení – Sociální dokumentace – Nastavení plánu

Otevřete si plán, který jste si vytvořili a potřebujete v něm doplnit činnosti a to přes ikonu tužky nebo dvojklikem na daný řádek.

V otevřeném okně zvolte sekci Otázky a v části Potřeby a rizika přes zelené plusko vyberte Přidat otázku.

Přidání otázky do plánu

Následně vyplňte Název, pod kterým chcete aby se vám Plán činností zobrazoval a v části Typ údaje zvolte Plán činností.

Také je možné nastavit zda je tento údaj povinný a tak dále. Po nastavení všech dat potvrdíte přes OK.

Nastavení typu údaje

Šipkami umíte nastavit v jakém pořadí se budou otázky v plánu zobrazovat. Celý proces dokončíte přes tlačítko Dokončit. Teď již v tomto plánu na kartě klienta uvidíte i seznam daných činností.

Zobrazení činností v plánu

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit