OBSAH
Jak zadat celodenní nepřítomnost
Nepřítomnost klienta zadejte v nástroji Přehled přítomnosti. Označte dny, kdy klient chyběl, a klepněte do označených buněk pravým tlačítkem myši.
(KDE? Klienti – Přehled přítomnosti)
Chybí jeden celý den – klepněte do konkrétní buňky dne v řádku klienta.
Chybí více dnů za sebou – klepněte do buňky, kdy nepřítomnost začíná, držte klepnutí myši a táhněte do dne, kdy nepřítomnost končí.
Chybí jen některé dny – zmáčkněte tlačítko CTRL na klávesnici a klepnutím myši označujte dny, kdy klient chyběl.
Z nabídky zvolte Celodenní nepřítomnosti. V otevřeném okně poté zvolte důvod nepřítomnosti a případně doplňte poznámku k nepřítomnosti. Hotovo? Uložte klepnutím na OK.
Jak zadat částečnou nepřítomnost
Nepřítomnost klienta zadejte v nástroji Přehled přítomnosti.
(KDE? Klienti – Přehled přítomnosti)
Označte dny, kdy klient chyběl, podobně jako je tomu uvedeno při zadání celodenní nepřítomnosti, a klepněte do označených buněk pravým tlačítkem myši. Z nabídky zvolte částečnou nepřítomnost.
V otevřeném okně vyberte důvod a pokračujte zatržením jídel, která klient neodebral. A uložte klepnutím na OK.
Jak opravit či odebrat nepřítomnost
Pokud nemůžete použít jeden z níže uvedených postupů, je pro vás nepřítomnost k úpravám již uzamčena. Editovat nepřítomnost může pouze uživatel s právem ignorujícím zámek.
Oprava nepřítomnosti
Oprava nepřítomnosti probíhá jejím přepsáním. Tj. klepněte do buňky pravým tlačítkem myši a postupujte stejně jako při zadání částečné nepřítomnosti či celodenní nepřítomnosti.
Smazání nepřítomnosti
Smazání provedete tak, že označíte všechny nepřítomnosti, které máte v úmyslu odebrat, a klepnete na klávesu DEL (DELETE) na vaší klávesnici.
Pak jen potvrdíte smazání klepnutím na OK.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit