OBSAH
- Nastavení práv k posílání oznámení
- Nastavení práv k vkládání dokumentů
- Nastavení čtení nebo správy u jednotlivých složek dokumentů
Aby bylo možné vytvářet oznámení a nahrávat dokumenty, není třeba provádět žádné speciální nastavení. Je však nutné přidělit oprávnění.
Nastavení práv k posílání oznámení
V šabloně práv je naleznete v podsekci Posílání oznámení v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:
- Posílání oznámení | umožňuje vytvářet a odesílat oznámení jednotlivých uživatelům
- Správa skupin oznámení | umožňuje vytvářet skupiny příjemců oznámení. Díky tomu se zrychlí výběr uživatelů, například při odesílání oznámení určitým odděláním, apod.

Nastavení práv k vkládání dokumentů
V šabloně práv je naleznete v podsekci Vkládání dokumentů v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:
- Správa složek dokumentů | Umožňuje vytvářet složky a nastavovat, kdo může do složek dokumenty vkládat, kdo je může jen číst a kdo k nim nemá přístup vůbec.
Nastavení čtení nebo správy u jednotlivých složek dokumentů
Změnu v oprávnění na jednotlivé složky nastavíte přímo v záložce Komunikace. Otevřete si záložku Dokumenty a klikněte na tlačítko Přidat.
V otevřeném okně, v řádku výběru složek, klepněte na tlačítko Opravit.
Otevře se seznam složek. Vyberte složku, ke které chcete nastavit práva a klikněte na tlačítko Opravit.
Jednotlivým uživatelům přidejte práva na Čtení. Pokud chcete některým uživatelům dát právo na úpravu přístupů k této složce, přidejte zatržítko také ve sloupci Správce.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit