Aby bylo možné vytvářet oznámení a nahrávat dokumenty, není třeba provádět žádné speciální nastavení. Je však nutné přidělit oprávnění.
Oprávnění se nastavuje v šabloně práv. Kompletní informace o nastavování najdete v příručce ke správě šablon oprávnění.
V samotné šabloně pak proveďte následující nastavení pro:
Posílání oznámení
V šabloně práv je naleznete v podsekci Posílání oznámení v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:
- Posílání oznámení | umožňuje vytvářet a odesílat oznámení jednotlivých uživatelům
- Správa skupin oznámení | umožňuje vytvářet skupiny příjemců oznámení. Díky tomu se zrychlí výběr uživatelů, například při odesílání oznámení určitým odděláním, apod.

Vkládání dokumentů
V šabloně práv je naleznete v podsekci Vkládání dokumentů v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:
- Správa složek dokumentů | Umožňuje vytvářet složky a nastavovat, kdo může do složek dokumenty vkládat, kdo je může jen číst a kdo k nim nemá přístup vůbec.