JAK NASTAVIT PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA PRO MODUL KOMUNIKACE

Změněno dne Fri, 18 Aug 2023 v 11:05 AM

OBSAH


Aby bylo možné vytvářet oznámení a nahrávat dokumenty, není třeba provádět žádné speciální nastavení. Je však nutné přidělit oprávnění.

Nastavení práv k posílání oznámení

V šabloně práv je naleznete v podsekci Posílání oznámení v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:

  • Posílání oznámení | umožňuje vytvářet a odesílat oznámení jednotlivých uživatelům
  • Správa skupin oznámení | umožňuje vytvářet skupiny příjemců oznámení. Díky tomu se zrychlí výběr uživatelů, například při odesílání oznámení určitým oddělením, apod.

Nastavení práv k vkládání dokumentů

V šabloně práv je naleznete v podsekci Vkládání dokumentů v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:

  • Správa složek dokumentů | Umožňuje vytvářet složky a nastavovat, kdo může do složek dokumenty vkládat, kdo je může jen číst a kdo k nim nemá přístup vůbec.


 

Nastavení čtení nebo správy u jednotlivých složek dokumentů 


Změnu v oprávnění na jednotlivé složky nastavíte přímo v záložce Komunikace. Otevřete si záložku Dokumenty a klikněte na tlačítko Přidat.



V otevřeném okně, v řádku výběru složek, klepněte na tlačítko Opravit.

Otevře se seznam složek. Vyberte složku, ke které chcete nastavit práva a klikněte na tlačítko Opravit


Jednotlivým uživatelům přidejte práva na Čtení. Pokud chcete některým uživatelům dát právo na úpravu přístupů k této složce, přidejte zatržítko také ve sloupci Správce


 


Přidání práv na složku v Dokumentech při nástupu zaměstnance

Pokud zakládáte nového zaměstnance a máte v programu roli Administrátora, můžete oprávnění pro čtení nebo správu složky přidat rovnou. Jedná se o krok 7 při vytváření karty zaměstnance. 


V sekci Složky dokumentů označte zatržítky ve sloupci Čtení složky, do kterých bude mít zaměstnanec přístup a bude moci vidět soubory, které složka obsahuje. Bude moci také potvrdit jejich přečtení. Na pravé straně karty v sekci Dokumenty označte zatržítky dokumenty, které aktuálně složka obsahuje a které má mít zaměstnanec přístupné. 



Pokud chcete, aby u některé ze složek byl také Správcem (Správce má možnost přidávat do dané složky dokumenty a vyžadovat přečtení), označte je v zatržítkem ve sloupci Správce.

Dokončete nástup zaměstnance. Jakmile se zaměstnanec přihlásí do programu, bude mít složky zpřístupněné. 



Dodatečné přidání práv na složku v Dokumentech

Stalo se Vám, že nový zaměstnanec nemá v Dokumentech přístup do žádné složky? U zakládání zaměstnance mu nejspíš nebyla přidělena práva na složky. Můžete to kdykoliv udělat dodatečně přímo v sekci Komunikace - Komunikační centrum - Dokumenty - Dokumenty. Abyste toto nastavení mohli provést, musíte mít v Šabloně práv povoleno právo v Řízení organizace - 


1. Otevřete si záložku Dokumenty a klikněte na tlačítko Přidat.



2. V otevřeném okně v řádku výběru složek, klepněte na tlačítko Opravit.

3. Otevře se seznam složek. Vyberte složku, ke které chcete nastavit práva a klikněte na tlačítko Opravit


4. Novému zaměstnanci přidejte práva na Čtení. Pokud chcete přidat také právo na úpravu přístupů k této složce, přidejte zatržítko i ve sloupci Správce. Uložte kliknutím na OK. 



5. Pokud chcete od nového zaměstnance vyžádat potvrzení o přečtení některého z dříve vložených dokumentů ve složce, označte si řádek s dokumentem a klikněte na tlačítko s modrým zatržítkem. 



6. V otevřeném okně klikněte na tlačítko Vyžádat potvrzení o přečtení od dalších uživatelů. 


6. Uživatele zatrhněte a potvrďte kliknutím na OK.

Takto postupujte u dalších složek, které má mít zaměstnanec přístupné. 

Jak si může uživatel dokumenty zobrazit a potvrdit přečtení najdete v nápovědě ZDE


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit