Řízení organizace - Přístupová práva

Změněno dne St, 4 Září v 10:01 DOPOLEDNE

OBSAH


Aby bylo možné vytvářet oznámení pro Vaše zaměstnance a nebo nahrávat dokumenty jako jsem například směrnice, není třeba provádět žádné speciální nastavení. Je však nutné přidělit oprávnění. Příjem zpráv v sekci Komunikační centrum - Oznámení a nebo  Komunikační centrum - Dokumenty  je totiž automatické.

Toto nastavení může provádět pouze uživatel s rolí Nastavení práv (administrátor)

Nastavení práv k posílání oznámení

V šabloně práv je naleznete v podsekci Posílání oznámení v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:

  • Posílání oznámení | umožňuje vytvářet a odesílat oznámení jednotlivých uživatelům
  • Správa skupin oznámení | umožňuje vytvářet skupiny příjemců oznámení. Díky tomu se zrychlí výběr uživatelů, například při odesílání oznámení určitým oddělením, apod.

Nastavení práv k vkládání dokumentů

V šabloně práv je naleznete v podsekci Vkládání dokumentů v sekci Řízení organizace.

Nastavit lze následující oprávnění:

  • Správa složek dokumentů | Umožňuje vytvářet složky a nastavovat, kdo může do složek dokumenty vkládat, kdo je může jen číst a kdo k nim nemá přístup vůbec.

 



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit