OBSAH
- Přidání složky dokumentů
- Nastavení čtení nebo správy u jednotlivých složek dokumentů
- Přidání nebo úprava skupin příjemců oznámení
KDE? Nastavení – Řízení Organizace
Přidání složky dokumentů
Vpravo nahoře klikněte na tlačítko Nastavení a zvolte možnost Řízení organizace.
Vyberte záložku Složky dokumentů a klikněte na zelené plusko.
Zvolte název složky, barvu (pro lepší orientaci mezi složkami), k jakému se váže Zařízení a také nastavte práva na čtení a správcování složky.
Nastavení čtení nebo správy u jednotlivých složek dokumentů
Vpravo nahoře klikněte na tlačítko Nastavení a zvolte možnost Řízení organizace.
Zvolte možnost Složky dokumentů a vyberte složku, na která chcete nastavit práva a klikněte na tlačítko opravit.
Jednotlivým uživatelům přidejte práva na Čtení. Pokud chcete některým uživatelům dát právo na úpravu přístupů k této složce, přidejte zatržítko také ve sloupci Správce.
Přidání práv na složku v Dokumentech při nástupu zaměstnance
Pokud zakládáte nového zaměstnance a máte v programu roli Administrátora, můžete oprávnění pro čtení nebo správu složky přidat rovnou. Jedná se o krok 7 při vytváření karty zaměstnance.
V sekci Složky dokumentů označte zatržítky ve sloupci Čtení složky, do kterých bude mít zaměstnanec přístup a bude moci vidět soubory, které složka obsahuje. Bude moci také potvrdit jejich přečtení. Na pravé straně karty v sekci Dokumenty označte zatržítky dokumenty, které aktuálně složka obsahuje a které má mít zaměstnanec přístupné.
Pokud chcete, aby u některé ze složek byl také Správcem (Správce má možnost přidávat do dané složky dokumenty a vyžadovat přečtení), označte je v zatržítkem ve sloupci Správce.
Dokončete nástup zaměstnance. Jakmile se zaměstnanec přihlásí do programu, bude mít složky zpřístupněné.
Pokud chcete od nového zaměstnance vyžádat potvrzení o přečtení některého z dříve vložených dokumentů ve složce, označte si řádek s dokumentem a klikněte na tlačítko s modrým zatržítkem.
V otevřeném okně klikněte na tlačítko Vyžádat potvrzení o přečtení od dalších uživatelů.
Uživatele zatrhněte a potvrďte kliknutím na OK.
Takto postupujte u dalších složek, které má mít zaměstnanec přístupné.
Jak si může uživatel dokumenty zobrazit a potvrdit přečtení najdete v nápovědě ZDE.
Přidání nebo úprava skupin příjemců oznámení
Vpravo nahoře klikněte na tlačítko Nastavení a zvolte možnost Řízení organizace.
Vyberte záložku Skupiny příjemců a klikněte na zelené plusko.
Zadejte název složky a přidejte faječky u uživatelů, kteří budou v této skupině (budou dostávat oznámení) a potvrďte tlačítkem OK.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit