Jak hromadně zařadit položky
Položky hmotných depozit zařaďte hromadně několika klientům pomocí tlačítka Přidat a výběrem možnosti Zařazovací protokol.
(KDE? Klienti – Hmotná depozita)
Otevřené okno okamžitě nabídne přidání první položky hmotných depozit. Vyplňte název a skupinu. Volitelně doplňte počet kusů, je-li jiný než 1 a uveďte cenu. Volitelně také můžete přidat fotku.
Pokračujte klepnutím na Další, aby bylo možné zatrhnout klienty, kterým položku zařazujete. A klepněte na OK.
Zkontrolujte, zdali jste zařadili vše. Jinak přidejte další klepnutím na tlačítko Přidat (nebo chyby opravte či odeberte). Jinak pokračujte klepnutím na Další.
Zařazovací protokol uložte se správným datem klepnutím na tlačítko OK.
Jak hromadně vyřadit položky
Pro hromadné vyřazení položek klepněte na tlačítko Přidat a z nabídky zvolte Vyřazovací protokol.
(KDE? Klienti – Hmotná depozita)
Hned přidáváte položku do zařazovacího protokolu, a to výběrem klienta, zatržením dané položky a zápisem důvodu vyřazení. Poté pokračujte klepnutím na tlačítko OK + Další.
Pokračujte s dalším klientem. Jakmile budete hotovo, klepněte na tlačítko Zavřít.
Pokud je na zařazovacím protokolu vše, klepněte na tlačítko Další.
Pokud je datum jiné, upravte. Uložte klepnutím na OK.
Jak opravit vyřazovací protokol
Vyřazovací protokol lze opravit pouze v hromadném nástroji Hmotná depozita. Zde poklepejte na řádek vyřazovacího protokolu se správným číslem ve sloupci Vyřazovací protokol.
(KDE? Klienti – Hmotná depozita)
V otevřeném okně editace protokolu můžete položky Odebrat nebo Přidat nové.
V případě přidání zvolte nejprve klienta a zatrhněte položky ve správném počtu, které chcete vyřadit. Poté zapište důvody vyřazení. Individuální do žlutých polí, nebo společný do pole vpravo nahoře. Zde můžete zvolit některý z již použitých.
Klepněte na OK + Další. Pokud nebudete přidávat další položky, klepněte na Zavřít.
Dokončete opravu klepnutím na tlačítko Další.
Pokud je třeba, opravte datum a eventuálně i číslo. Hotovo? Uložte klepnutím na OK.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit