JAK EVIDOVAT DIAGNÓZY KLIENTA

Změněno dne St, 19 Říjen, 2022 v 3:01 ODPOLEDNE

Jak přidat novou diagnózu

Novou diagnózu klienta přidejte klepnutím na tlačítko Přidat v podsekci Lékařské diagnózy.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Ordinace lékaře – Lékařské diagnózy)

 

V otevřeném okně zadejte číslo diagnózy (hodnotu uvádějte bez tečky) a klepněte na tlačítko OK.

Nevíte číslo? Nejde přečíst název diagnózy? Znáte třeba jen kousek diagnózy nebo část čísla? Klepněte rovnou na symbol  a mrkněte do číselníku diagnóz.

V otevřeném číselníku vyhledejte diagnózu a jak naleznete a označíte tu správné, potvrďte hledání klepnutím na OK.

Diagnóza se zapíše do políčka sama a stačí jen uložit klepnutím na OK.

Divíte se tomu, že se diagnóza uvádí bez tečky, i přesto, že mezinárodní klasifikace tuto tečku používá? Důvodem je vykazování a komunikace s pojišťovnami. Aby vše fungovalo na jedničku, využíváme číselníku diagnóz definovaný pojišťovnou VZP, který co se obsahu týče, disponuje stejnými diagnózami jako mezinárodní klasifikace, ale v číslech je rozdíl právě v neuvedené tečce po druhé číslici. Pokud bychom tam čtečku uváděli, nebylo by možné vykazovat na pojišťovny.

Všechny diagnózy si můžete vytisknout. Stačí klepnout na tlačítko Tisknout a vybrat sestavu Diagnózy.

Jak opravit diagnózu klienta

Pokud chcete opravit číslo diagnózy, označte ji s ve seznamu diagnóz a klepněte na tlačítko Opravit.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Ordinace lékaře – Lékařské diagnózy).

 

V otevřeném okně proveďte změny a uložte klepnutím na tlačítko OK.

Jak odebrat diagnózu klienta

Pokud chcete odstranit diagnózu, označte ji s ve seznamu diagnóz a klepněte na tlačítko Odebrat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Ordinace lékaře – Lékařské diagnózy).

 

Potvrďte odstranění klepnutím na tlačítko OK. Hotovo.

Jak seřadit diagnózy od té nejdůležitější

Seznam diagnóz je vhodné seřadit od nejzávažnější po tu nejméně závažnou. Ke změně pořadí označte diagnózu, kterou chcete přeřadit, a přesouvejte tlačítky Posunout nahoru  a Posunout dolů podle potřeby.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Ordinace lékaře – Lékařské diagnózy)

Podle zvoleného pořadí budou zobrazeny diagnózy v tiskové sestavě diagnoz, v překladové zprávě a budou se v tomto pořadí nabízet při tvorbě poukazu ORP.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit