OBSAH
Jak vytvořit nový záznam péče
Nový záznam péče přidáte klepnutím na tlačítko Přidat.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče).

V otevřeném okně nejprve zvolte datum, kdy se událost stala.
Pokud máte záznamy řazeny do oblastí, vyberte správnou. Dále zapište text události. Pokud není určeno oblastí a jedná se o záznam důležitý, označte jej tak. Nakonec k záznamu můžete přiložit i přílohu, nebo načíst dokument ze šablony.
Jakmile je hotovo, stačí záznam uložit klepnutím na OK.
Jak opravit záznam péče
Záznam, který obsahuje chyby, můžete samozřejmě poklepání Opravit.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče).

V otevřeném okně proveďte požadované změny a uložte klepnutím na OK.

Některé záznamy nebude možné odebrat nebo opravit. Jedná se o ty záznamy, které nevznikly zde, například právě hodnocení plánu péče nebo záznamy z nutriční či ošetřovatelské dokumentaci. Ty lze opravit tam, kde vznikly.
Jak odebrat záznam péče
Pokud chcete záznam úplně smazat, stačí jej označit a použít tlačítko Odebrat.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče)

Některé záznamy nebude možné odebrat nebo opravit. Jedná se o ty záznamy, které nevznikly zde, například právě hodnocení plánu péče nebo záznamy z nutriční či ošetřovatelské dokumentaci. Ty lze opravit tam, kde vznikly.