Obsah
Přidání, oprava a odebrání kontaktních osoby
Kontaktní osoby přidávejte ve stejnojmenné podsekci klepnutím na tlačítko Přidat.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Osobní údaje)
V otevřeném okně zadejte povinné údaje, mezi něž patří Příjmení a jméno a Vztah vůči klientovi. Další údaje doporučujme doplnit, včetně případné informace o formě opatrovnictví.
Evidujte si, zdali může kontaktní osoba zjišťovat informace z ošetřovatelské dokumentace sestry. Souhlas s nahlížením by mělo provádět každé zařízení. Minimálně je důležité pro nahlížení do elektronicky podepsané dokumentace.
Hotovo? Potvrďte klepnutím na OK.
V seznamu kontaktních osob jsou zobrazeny informace v pravé častí okna právě označeného kontaktu. Ten můžete v případě potřeby Opravit nebo rovnou Odebrat.
Změna pořadí kontaktních osob
Pokud v seznamu u klienta existuje více kontaktních osob, je vhodné si je seřadit od té nejdůležitější po tu nejméně důležitou.
Změnu pořadí označené kontaktní osoby provedete pomocí tlačítek Posunout nahoru a Posunout dolů.
Kontaktní osoba, která je v seznamu první v jiných částech programu označujeme jako výchozí.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit