Toto je postup pro ty situace, kdy klient nastupuje bez v programu evidované nástupu předcházející žádosti o službu. Klient v zařízení (ani v žádné z poboček) doposud služby nevyužíval.
Nového klienta přidejte klepnutím na tlačítko Přidat v Přehledu klientů sociální péče.
(KDE? Klienti – Klienti sociální péče)
Nástupem vás provede CYGNUS v několika krocích:
1. Nástup klienta
V otevřeném okně vyberte nejprve datum nástupu, zvolte službu a zapište příjmení žadatele, který nastupuje. Pokračujte klepnutím na Další.
2. Výběr klienta
V nejčastějším případě se vám hned zobrazí informace, která říká, že klient nebyl nalezen a proto bude vytvořen nový. Informaci stačí potvrdit klepnutím na Ano.
Pokud se ale nalezne shoda, v dalším kroku bude třeba uvést, že nový klient není v seznamu klientů se shodným příjmením. Pak pokračujte klepnutím na Další.
3. Osobní údaje
V tomto okně vyplňte všechny osobní údaje, které znáte a současně potřebujete evidovat. Pro CYGNUS jsou povinnými jméno a příjmení. Až bude vše potřebné doplněno, pokračujte klepnutím na Další.
4. Umístění klienta
Nyní je třeba vybrat správné umístění a pokud je třeba, zvolit cílovou skupinu.
Pokračujte kontrolou a případně upravte:
- nákladové středisko (mělo by být zvoleno, umožní vyúčtovávat službu klienta)
- zdravotnické pracoviště (mělo by být zvoleno, umožní u klienta poskytovat zdravotní péče)
Hotovo? Klepněte na tlačítko Další. (Pokud nemáte prostor teď vyplňovat adresy a výchozí kontaktní osobu, klepněte na tlačítko Dokončit. Tyto údaje můžete později doplnit v kartě klienta.)
5. Adresy
Tento krok slouží k zápisu adres klienta a především pak kontaktního telefonu a emailu přímo na něj. Kontaktní adresu je vhodné nechat Dle zařízení (protože tam klient po nástupu budu). Až budete hotovi, pokračujte klepnutím na Další.
6. Kontaktní osoba
V posledním kroku průvodce zvolte, zda-li chcete vyplnit první kontaktní osobu. Pokud zvolíte Ano, je třeba doplnit alespoň příjmení a jméno a vztah kontaktní osoby.
Jakmile budete i s tímto hotovi, dokončete průvodce klepnutím na tlačítko Dokončit.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit