V tomto návodu se dozvíte, jaké všechny kroky je třeba provést pro úspěšnou obnovu elektronického podpisu pro CYGNUS.
- Najděte si původní certifikát a podejte žádost o jeho prodloužení | postup pro obnovu certifikátu opět platí pro certifikační autoritu PostSignum. Původní certifikát používáme proto, abychom měli zálohu pro případ ztráty klíčenky.
- Nahrajte aktivovaný certifikát na podpisovou klíčenku | k tomuto úkonu bude zapotřebí instalace programu pro správu certifikátů. Vše je popsáno v návodu na nahrávání certifikátů na klíčenku.
- Propojte certifikát s CYGNUS | Připravený certifikát na klíčence pak nahrajte do CYGNUS. Využijte návod pro nahrání certifikátu uživateli.
- Začněte podepisovat | Podívejte se na návod, jak elektronicky podepisovat dokumentaci.
Občas se stane něco nestandardního, mrkněte na řešení případných komplikací:
- CYGNUS hlásí chybu s šifrováním – je třeba provést opravu certifikátu; postupujte podle návodu na opravu šifrování
- Chybí primární klíč – tato situace nastane pouze tehdy, pokud dokončujete žádost na jiné počítači, než byla vytvořena. Je třeba znovu projít návod na vyřízení certifikátu, konkrétně část aktivace certifikátu na počítači, kde byla podána žádost.
- Certifikát není uložen v systémové úložišti – objeví si při podepisování, certifikát není správně nainstalován do CYGNUS. Je vložit klíčenku do počítače a znovu certifikát nahrát dle návodu na přidání certifikátu do CYGNUS 2.
- Zablokovaný token díky zadání špatného hesla - Postup na odblokování je popsán v nápovědě zde: Odblokování tokenu
- Zablokovaný digitální podpis kvůli špatně zadanému PINu - Postup na odblokování je popsán v nápovědě zde: Odblokování digitálního podpisu
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit