Odblokování digitálního podpisu

Změněno dne Fri, 08 Mar 2024 v 01:48 PM

Tato nápověda Vám bude užitečná, pokud jste si zablokovali digitální podpis.

Přesněji, pokud Vám aplikace SafeNet dala toto upozornění: "Token je zamknut kvůli příliš velkému počtu chybných pokusů o přihlášení. Kontaktujte správce." viz obrázek:



K tomuto problému dojde zpravidla ve chvíli, kdy zablokujete digitální podpis kvůli více pokusům špatně zadaného hesla.


Můžete zkontrolovat, že je skutečně 0 pokusů na zadání PIN digitálního podpisu:



Pro opravu klikneme na hvězdičku, kde nastavíme nový PIN digitálního podpisu:



Nyní bude aplikace potřebovat zadat PUK k digitálnímu podpisu. Ve výchozím stavu je tento PUK  nastaven na: 87654321. Pokud jste tedy neprovedli žádnou změnu, zadejte tento číselný PUK k digitálnímu podpisu:



V momentě správného zadání PUKu se Vám zobrazí nabídka na zadání nového PINu na digitální podpis, kterým posléze budete podepisovat Vaši zdravotnickou dokumentaci. (heslo musí splňovat náležitosti viz obrázek):



Po zadání nového PINu si můžete také ověřit, že aktuální počet pokusů na zadání PIN digitálního podpisu je opět 3:



Doporučení: Před elektronickým podpisem se odhlaste a znovu přihlaste do CYGNUS, aby se tato změna projevila.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit