Někdy ale i CYGNUS může mít přes veškerou péči, stejně jako Váš klient, slabší chvilku. Zde se vždy aktuálně dozvíte, v jaké kondici CYGNUS je:
POTVRZUJEME, že CYGNUS je v bezvadné kondici. Všechny jeho funkce jsou v pořádku!
Poslední aktualizace stavu: Datum a čas posledni aktualizace. Neustále tento stav monitorujeme.
Pokud přes to máte potíže se spuštěním, nebo připojením k CYGNUSu, vyzkoušejte následující:
Pokud jste ověřili své internetové připojení, funkčnost počítače nebo jiného zařízení, a i po jeho restartování se Vám nedaří připojit ke svému CYGNUSu, kontaktujte svého IT správce. Případně kontaktujte přímo naše oddělení podpory pomocí odkazu zde, nebo v pravém horním rohu tohoto okna "kontaktujte podporu". Rádi Vám poradíme – i nám záleží na tom, aby Vám vše fungovalo, jak má.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit