Někdy ale i CYGNUS může mít přes veškerou péči, stejně jako Váš klient, slabší chvilku. Zde se vždy aktuálně dozvíte, v jaké kondici CYGNUS je.
POTVRZUJEME, že CYGNUS je v bezvadné kondici. Všechny jeho funkce jsou v pořádku!
Pokud přes to máte potíže se spuštěním, nebo připojením k CYGNUSu, vyzkoušejte následující:
1. Zkontrolujte, zdali Vám funguje Vaše internetové připojení. Například tak, že zkusíte otevřít nějakou internetovou stránku.
2. Zkuste vypnout a znovu zapnout CYGNUS.
3. Zkuste restartovat počítač a poté znovu spustit CYGNUS.
Pokud jste ověřili své internetové připojení, funkčnost počítače nebo jiného zařízení, a i po jeho restartování se Vám nedaří připojit ke svému CYGNUSu, kontaktujte svého IT správce. Případně kontaktujte přímo naše oddělení podpory pomocí odkazu zde, nebo v pravém horním rohu tohoto okna "kontaktujte podporu". Rádi Vám poradíme – i nám záleží na tom, aby Vám vše fungovalo, jak má.