Někdy ale i CYGNUS může mít přes veškerou péči, stejně jako Váš klient, slabší chvilku. Zde se vždy aktuálně dozvíte, v  jaké kondici CYGNUS je. 




POTVRZUJEME, že CYGNUS je v bezvadné  kondici. Všechny jeho funkce jsou v pořádku!




Pokud přes to máte potíže se spuštěním, nebo  připojením k CYGNUSu, vyzkoušejte následující: 

 

1.    Zkontrolujte, zdali Vám funguje Vaše internetové připojení. Například tak, že zkusíte otevřít nějakou internetovou stránku.

2.    Zkuste vypnout a znovu zapnout CYGNUS.

3.    Zkuste restartovat počítač a poté znovu spustit CYGNUS.

 

Pokud jste ověřili své internetové připojení, funkčnost počítače nebo jiného zařízení, a i po jeho restartování se Vám nedaří připojit ke svému CYGNUSu, kontaktujte svého IT správce. Případně kontaktujte přímo naše oddělení podpory pomocí odkazu zde, nebo v pravém horním rohu tohoto okna "kontaktujte podporu". Rádi Vám poradíme – i nám záleží na tom, aby Vám vše fungovalo, jak má.