Někdy ale i CYGNUS může mít přes veškerou péči, stejně jako Váš klient, slabší chvilku. Zde se vždy aktuálně dozvíte, v jaké kondici CYGNUS je:
POTVRZUJEME, že CYGNUS je v bezvadné kondici. Všechny jeho funkce jsou v pořádku!
Poslední aktualizace stavu: Datum a čas posledni aktualizace. Neustále tento stav monitorujeme.
Pokud přes to máte potíže se spuštěním, nebo připojením k CYGNUSu, vyzkoušejte následující:
Pokud jste ověřili své internetové připojení, funkčnost počítače nebo jiného zařízení, a i po jeho restartování se Vám nedaří připojit ke svému CYGNUSu, kontaktujte svého IT správce. Případně kontaktujte přímo naše oddělení podpory pomocí odkazu zde, nebo v pravém horním rohu tohoto okna "kontaktujte podporu". Rádi Vám poradíme – i nám záleží na tom, aby Vám vše fungovalo, jak má.