OBSAH
- Můj CYGNUS nefunguje – Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem
- Můj CYGNUS není vidět – v šabloně práv není povolena sekce
Můj CYGNUS nefunguje – Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem
Pokud není uživatelský účet propojen s kartou zaměstnance, při pokusu o spuštění aplikace Můj CYGNUS se zobrazí následující hlášení:
„Váš uživatelský účet není propojen s vaší kartou zaměstnance, obraťte se na vašeho administrátora.“
Propojení uživatelského účtu s kartou zaměstnance
Zaměstnanec se již přihlašuje do CYGNUS, jen nedošlo k napojení uživatelského účtu s jeho kartou. Propojení proveďte přímo v Kartě zaměstnance v části Uživatel ve spodní části okna klepnutím na tlačítko Přidat.
Kde? Zaměstnanci → Karta zaměstnance → Osobní údaje → Uživatel
Aby bylo možné propojení provést, musí existovat shoda ve jménu a příjmení. Údaje uživatele a zaměstnance proto musí být zcela stejné, včetně diakritiky (háčků a čárek).
Příklad správného propojení
Pokud se zobrazí následující dialog, propojení účtu je možné provést bez problémů. Systém našel odpovídající údaje.
Příklad nesprávného propojení
Pokud se místo shody zobrazí okno pro založení nového přihlašovacího účtu, propojení se nezdaří. Tento stav obvykle signalizuje rozdíl v údajích – například v pravopisu nebo použití diakritiky (háčky a čárky).
V takovém případě zadání nového účtu zrušte a ověřte, že má uživatel ve svém nastavení přístupových práv uvedeno stejné jméno a příjmení (včetně diakritiky) jako v kartě zaměstnance. Teprve poté znovu proveďte propojení.
Můj CYGNUS není vidět – v šabloně práv není povolena sekce
Pokud uživatel v programu nevidí nabídku Můj CYGNUS, může být příčinou to, že tato sekce není povolena v šabloně práv.
Ověřte v šabloně práv v části Zaměstnanci, že je sekce Můj CYGNUS nastavena na stav Povoleno. Bez tohoto nastavení se nabídka v programu nezobrazí.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit