Modul Řízení organizace - interní komunikace jednoduše a přehledně

Změněno dne Čt, 7 Listopad v 4:29 ODPOLEDNE

Délka školení: 

1 hodina 45 minut


Školitel: 

Jan Malota, projektový koordinátor IRESOFT


Popis školení:

Chcete usnadnit komunikaci ve své organizaci, zjednodušit administrativu a zároveň mít přehled nad tím, kdo skutečně čte důležité zprávy a dokumenty? Hledáte způsob, jak snadno spravovat provozní zprávy, organizační dokumenty či schvalovat docházku a žádosti o dovolené, propustky k lékaři aj.?

Toto školení vám ukáže, jak maximálně využít modul Řízení organizace v informačním systému CYGNUS, který umožňuje rychlou a efektivní interní komunikaci s jednotlivci i celými týmy. Naučíte se, jak jednoduše odesílat zprávy, směrnice a další dokumenty, sledovat, kdo je četl, a dokonce vyžadovat potvrzení o přečtení. Ukážeme vám také, jak zefektivnit proces schvalování docházkových výkazů a žádostí o výjimky z pracovní doby. Ať už na počítači nebo přes mobilní aplikaci, tento modul vám pomůže nahradit zastaralé papírové žádanky, interní maily, nástěnky a další.

Pokud chcete ve Vaší organizaci zpřehlednit interní komunikaci a ušetřit čas, který byste jinak trávili hledáním dokumentů a administrativou, podívejte se na toto školení!


Školení je určeno pro:

  • Všechny druhy sociálních služeb a agentury domácí zdravotní péče.
  • Ředitele, vedoucí úseků, metodické a personální pracovníky.



Obsah - časová osa záznamu školení:

Zajímá Vás jen konkrétní vybraný postup z tohoto školení? Posuňte si školení kliknutím do časové linky v dolní části videa na vybraný úsek školení, který potřebujete projít!


0:00:00 / Úvod školení a shrnutí co vám umožní Řízení organizace

0:04:00 / Jak aktivovat licenci modulu Řízení organizace


Oznámení

0:06:05 / Jak fungují oznámení, jak číst přijatá oznámení

0:08:30 / Jak odeslat oznámení jednotlivci 

0:11:10 / Jak vyžádat potvrzení o přečtení oznámení

0:14:00 / Jak potvrdit přečtení oznámení

0:16:25 / Jak odeslat oznámení skupině

0:21:40 / Jak sledovat zobrazení a potvrzení přečtení odeslaných oznámení

0:25:50 / Jak vyvářet a spravovat skupiny příjemců u oznámení

0:31:10 / Jak nastavit oprávnění pro odesílání oznámení a správu skupin příjemců

0:35:15 / Tipy pro práci s oznámeními

0:43:10 / Práce s oznámeními v Mobilním CYGNUSu


Dokumenty

0:47:40 / Jak fungují dokumenty

0:51:20 / Zobrazení dokumentu, informací o zobrazení/přečtení dokumentu jeho příjemci

0:52:55 / Jak přidat nový dokument s vyžádáním potvrzení o přečtení

0:55:15 / Jak potvrdit přečtení dokumentu

0:57:20 / Jak přidat nový dokument bez vyžádání potvrzení o přečtení

1:00:25 / Jak vytvářet a spravovat složky dokumentů

1:07:30 / Jak nastavit oprávnění pro správu složek dokumentů

1:09:55 / Tipy pro práci s dokumenty

1:12:10 / Jak přiřadit dokumenty nově nastupujícímu zaměstnanci

1:15:55 / Práce s dokumenty v Mobilním CYGNUSu


Schvalování docházkového výkazu zaměstnancem

1:17:45 / Jak odeslat docházkový výkaz k potvrzení zaměstnancem

1:21:50 / Zobrazení a potvrzení docházkového výkazu v Mobilním CYGNUSu

1:24:00 / Označení potvrzeného docházkového výkazu na přehledu výkazů

1:24:25 / Zobrazení a připomínkování docházkového výkazu v modulu Můj CYGNUS

1:27:40 / Jak nastavit oprávnění pro schvalování docházky zaměstnancem


Žádosti o výjimky z pracovní doby (dovolená, lékař…) a jejich schvalování

1:29:00 / Jak zadat žádost o výjimku (dovolená, lékař…) v Mobilním CYGNUSu

1:31:50 / Schválení/odmítnutí žádosti o výjimku nadřízeným v Mobilním CYGNUSu

1:34:40 / Jak zadat žádost o výjimku v modulu Můj CYGNUS

1:36:35 / Schválení/odmítnutí žádosti o výjimku nadřízeným v klasickém CYGNUSu

1:39:25 / Celkový přehled žádostí a stavu jejich řešení

1:40:20 / Zobrazení informace o podání a schválení výjimky v docházkovém výkazu

1:41:50 / Jak nastavit oprávnění pro žádosti a schvalování výjimek


1:43:25 / Ukončení školení


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit