Proč se ve smlouvě klienta nenabízí stravovací jednotka?

Změněno dne Čt, 21 Červenec, 2022 v 1:37 ODPOLEDNE

Na toto téma jsme pro Vás vytvořili také VIDEONÁVOD! Najdete ho ZDE.


Stravovací jednotka musí vždy korespondovat s dietou. Pokud při zakládání smlouvy nevidíte stravovací jednotku, kterou chcete klientovi nastavit, znamená to, že klient má v dietě zatržena jiná jídla, než je nastaveno v dané stravovací jednotce. 


V praxi to může vypadat např. takto: 

Klient má zadanou Normální dietu a zatržena jídla Snídaně, oběd, večeřeVe stravovací jednotce, kterou chceme vybrat, jsou však nastavena tato jídla: Snídaně, oběd, večeře, druhá večeře. Znamenalo by to, že podle stravovací jednotky klient zaplatí druhou večeři, ale dle diety ji nedostane. Proto Vás program nepustí zadat do smlouvy tuto stravovací jednotku. 


Aby se stravovací jednotka ve smlouvě nabízela, doplňte si v kartě klienta v sekci Osobní údaje > Stravování > Dieta příslušná chybějící jídla. Ve smlouvě se pak nabídnou všechny stravovací jednotky, které mají tato jídla nastavena. 






Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit