Pokud klient, který je na výplatnici, mění v průběhu měsíce poskytovanou službu, je potřeba si dát při zpracování výplatnice pozor. V takovém případě se totiž klient na výplatnici objeví dvakrát a jeho příjmy jsou zpracovány v plné výši na obou službách. Doporučujeme Vám následující postup:
Ve Výplatnici klikněte pravým tlačítkem myši na řádek, který zastupuje zpracování příjmů klienta na ukončené službě (označen červenou šipkou) a zvolte Zrušit zpracování příjmů klienta na službě.
Nyní ve Výplatnici zůstává zpracování příjmů klienta pouze pro "novou" službu, u ukončené služby se objeví nulové částky.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48240062539/original/kUu3TX2Y78G28Gmdxz45tRgE6I6OHqDc0Q.png?1658392401)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit