Výplatnice u klienta po změně poskytované soc. služby

Změněno dne Fri, 08 Mar 2024 v 02:00 PM

Pokud klient, který je na výplatnici, mění v průběhu měsíce poskytovanou službu, je potřeba si dát při zpracování výplatnice pozor. V takovém případě se totiž klient na výplatnici objeví dvakrát a jeho příjmy jsou zpracovány v plné výši na obou službách. Doporučujeme Vám následující postup:


Ve Výplatnici klikněte pravým tlačítkem myši na řádek, který zastupuje zpracování příjmů klienta na ukončené službě (označen červenou šipkou) a zvolte Zrušit zpracování příjmů klienta na službě.  



Nyní ve Výplatnici zůstává zpracování příjmů klienta pouze pro "novou" službu, u ukončené služby se objeví nulové částky.


Na "nové" službě zůstává větší zůstatek příjmu, a to proto, že příjem byl zatím použit pouze na úhradu druhé části měsíce. Ze zbylého příjmu je potřeba uhradit první část měsíce - ukončenou službu, z které klient přecházel. 

Úhradu původní (ukončené) služby proveďte až po uzavření výplatnice přímo ve Vyúčtování. Tam se zobrazí předpis ukončené služby. Platbu můžete provést například tak, že zůstatek převedete na finanční depozitum klienta a z něj provedete úhradu. Tato varianta je také zobrazena v příkladu uvedeném ve výplatnici výše. 


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit