Novinky v CYGNUSu - březnová verze 24.3

Změněno dne Wed, 20 Mar 2024 v 03:47 PM

Obecné

Při použití QR kódu se nově vyplní i zpráva pro příjemce

Pokud váš klient použije pro zaplacení vyúčtování QR kód, vyplníme jeho jméno a příjmení do zprávy pro příjemce. I v případě, že za klienta platí někdo jiný, snadněji tak platbu spárujete.


Změnili jsme zadávání léků do medikační karty

Při zadávání léků do medikační karty máte nyní nově na výběr z typů - Registrovaný HVLP, tyto léky se načítají ze SÚKLu. Další typ - Neregistrovaný HVLP, doposud jste používali označení "jiný" a nově IPLP.


U jednotlivých léků v medikaci klienta můžete nově zadat jejich platnost

V medikační kartě můžete nově k lékům nastavit jejich platnost. Snadno tak vyřešíte plánované změny v dávkování. Více o této možnosti se dozvíte v nápovědě ZDE.



Klienti pobytové péče

Do eReceptu nově můžete vkládat i individuálně připravované léčivé prostředky

Při přidávání léku ke klientovi si nově můžete zvolit typ léku "IPLP" a ten posléze použít i na eReceptu.


Nově můžete kontrolovat zapsané intervence u klientů

V okně pro Realizaci ošetřovatelské péče si nyní můžete spustit Porovnání plánu a realizace. Rychle tak zjistíte, jaké intervence jsou u klientů naplánované a nejsou doposud zrealizované. Kontrola Vás upozorní také na přerušenou péči u nepřítomných klientů. Podrobnosti k nové kontrole najdete v nápovědě ZDE


Vylepšili jsme funkci Odesílání vyúčtování pro klienty

Nově můžete odesílat hromadně na e-maily klientů a kontaktních osob obě tiskové sestavy - Vyúčtování pro klienta a novou sestavu Vyúčtování služby. Nastavení tiskové sestavy je možné provést přímo z hromadného nástroje.



Klienti soc. terénní péče

Nyní můžete kontrolovat počty zadaných úkonů v realizaci jednodušeji

V nástroji Porovnání smlouvy, plánu a realizace si nově můžete zvolit zobrazení počtu úkonů v realizaci. Rychleji tak odhalíte chybu v zadaném počtu úkonů.


Změnili jsme pořadí nepřiřazených návštěv v Plánu návštěv

U nepřiřazených návštěv se nově zohledňuje jejich priorita a naplánovaný čas. Návštěvy se tak nově seřadí vzestupně.


Změnili jsme zobrazení naplánovaných návštěv na kartě klienta

Změnili jsme zobrazované pořadí naplánovaných návštěv na kartě klienta. Návštěvy se nově řadí nejdříve dle denní doby a následně podle dne.


Na částečné přerušení péče nově upozorňujeme i u nepřiřazených návštěv

Informace o částečném přerušení péče u klienta nově upozorňujeme i u nepřiřazených návštěv. Rychleji se tak dozvíte na jaký čas nemáte návštěvu plánovat.


Nové upozornění na zadaný čas u úkonových úkonů

Porovnání smlouvy, plánu a realizace vás nově upozorní na zadané minuty u úkonových úkonů (úkon, kg, km). Minuty budeme zobrazovat i přímo v realizaci.



Klienti domácí péče

Změnili jsme pořadí nepřiřazených návštěv v Plánu návštěv

U nepřiřazených návštěv se nově zohledňuje jejich priorita a naplánovaný čas. Návštěvy se tak nově seřadí vzestupně.


Na částečné přerušení péče nově upozorňujeme i u nepřiřazených návštěv

Informace o částečném přerušení péče u klienta nově upozorňujeme i u nepřiřazených návštěv. Rychleji se tak dozvíte na jaký čas nemáte návštěvu plánovat.



Zaměstnanci


Nově exportujeme i měsíční plány pro mzdový program KS Program

Nyní můžete do mzdového programu KS Program exportovat i dohodáře. Pokud tento program používáte, nemusíte již nic nastavovat.


Nově lze nastavit export příplatků pro DPP / DPČ u mzdového programu Kvasar - Perm3

Nyní můžete do mzdového programu Kvasar - Perm3 exportovat i příplatky pro DPP / DPČ dle nápovědy ZDE.


Přepracovali jsme funkci skrývání zaměstnanců

Když si nyní některý z uživatelů skryje zaměstnance, bude to mít vliv pouze na něj - ostatní kolegové ho stále uvidí. To znamená, že plánování a docházka zůstanou přehledné pro všechny. 



Strava

Rozšířili jsme tiskovou sestavu Přehled variant

Tisková sestava Přehled variant nově zobrazuje i další informace o klientech. Nově tiskneme oddělení, číslo pokoje i dietní poznámku. Tyto informace tak již nemusíte hledat v přehledu klientů.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit