Rozdělené směny

Změněno dne Út, 17 Září v 8:37 DOPOLEDNE

OBSAH


Úvod

V měsíčním plánu lze rovněž zadat tzv. rozdělenou směnu. Tento typ směny znamená, že zaměstnanec vykonává část své pracovní doby v dopoledních hodinách, poté má přestávku, a následně pokračuje ve výkonu práce v odpoledních hodinách, případně v jiných částech dne, dle potřeby organizace. 


Vložení rozdělené směny do měsíčního plánu. 


V měsíčním plánu dvakrát klikněte na směnu, kterou chcete nastavit jako rozdělenou směnu. 



V okně "Opravit směnu" klikněte na volbu "Ručně zadat přerušení směny". A poté přes tlačítko zelené plus můžete zadávat přerušení které bude od - do. A následně uložíte tlačítkem OK.




V měsíčním plánu se Vám tato směna zobrazí tak, že bude rozdělena čárou, je zde napsaná značka směny rozdělená čárou počet odpracované doby.

 

V současné době není možné zadat více typů přerušení během jedné směny. To znamená, že například nelze vložit přerušení na návštěvu lékaře ve 2:00, následně pokračovat v práci, a poté zadat dovolenou od 4:00 či jiné kombinace. 


Rozdělená směna v docházce


Pokud používáte docházkové čtečky a máte v měsíčním plánu zadanou rozdělenou směnu, tato směna se automaticky přenese i do výkazu docházky, a není tedy nutné provádět žádné další kroky.


Pro kontrolu můžete otevřít výkaz docházky u konkrétního zaměstnance tím, že dvakrát kliknete na příslušný den. Jako forma přerušení jsou ve výkazu zaznamenány přestávky. Aby mohla být rozdělená směna správně identifikována, je nutné, aby přerušení bylo evidováno jako přestávka.

 


Nastavení zobrazení rozdělené směny v tisku výkazu docházky


Pokud si přejete zobrazit počet rozdělených směn také ve výkazu docházky, otevřete okno Výkazy docházky, klikněte levým tlačítkem na ikonu tiskárny a zvolte možnost "Výkaz pracovní doby" .


Klikněte nyní na ikonu tužky označenou jako "Opravit"  



V okně "Výběr sloupců" zaškrtněte možnost "Tisknout počet rozdělených směn" a potvrďte kliknutím na tlačítko OK.

Pro správné uložení změn je nyní potřeba kliknout na tlačítko "Další", čímž se dostanete do náhledu tisku, kde zkontrolujete zobrazení požadované informace. Informaci o počtu rozdělených směn, najdete úplně dole ve výkazu pracovní doby.
Po zobrazení tohoto náhledu můžete okno uzavřít. Tímto krokem se nastavení uloží a následně můžete tisk používat tak, jak jste zvyklí

Toto nastavení si může provést každý uživatel, kterému se má tato informace zobrazovat ve výkazu pracovní doby.




Toto nastavení lze také provést i hromadě, tak aby to viděli všichni vedoucí, kteří to budou tisknout, pro centrální nastavení bude potřeba, abyste byli jako správci nastavení. V případě, že jste správci nastavení můžete pokračovat dle návodu:
Nastavení šablony tisku výkazu docházky zaměstnance.



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit