V této nápovědě naleznete postup pro vytvoření objednávky INKO krok za krokem s elektronicky podepsaným ePoukazem.
OBSAH
Vytvoření objednávky
KDE? Klienti > Objednávky INKO
Klikněte na symbol zeleného + a vyberte variantu elektronicky podepsané poukazy.
Práce s objednávkou je de-facto stejná v obou zvolených variantách. Liší se pouze dokončení objednávky.
V dalším okně vyberte:
- Dodavatele
- Datum ke kterému vytváříte objednávku
- Období na které objednáváte (1, 2, 3 měsíce)
- Stupeň postižení (SKP1, SKP2, SKP3)
- Oddělení pro které vytváříte objednávku
Po nastavení objednávky klikněte na tlačítko Další.
V dalším okně si můžete upravit seznam klientů pomocí tlačítka Operace.
Přidání pomůcky:
V okně se seznamem klientů si vyberte klienta, kterému chcete vybrat pomůcky a poklikejte na jeho řádek, případně klikněte na tlačítko Opravit.
V dalším okně začněte do řádku vepisovat SÚKL kód pomůcky
nebo vybírejte z katalogu po kliknutí na 3 tečky po vybrání pomůcky klikněte na OK.
Jakmile máte vybranou pomůcku do objednávky, přidejte ji tlačítkem Přidat.
Do objednávky se automaticky načte maximální počet balení, aby byla zachována preskripce klienta.
Postupujte výše zmíněným způsobem u všech zbývajících klientů v objednávce.
Podepsání ePoukazů
V případě, že máte vybrány pomůcky u všech klientů v objednávce můžete podepsat ePoukazy.
V okně objednávky INKo klikněte na tlačítko Operace a zvolte Hromadně podepsat ePoukazy.
Výběrem lékaře zvolíte rovnou klienty daného lékaře, kterým budete vytvářet ePoukaz. Klikáte na Podepsat.
V dalším kroku vybere podpis lékaře a certifikát pro komunikaci s portálem SÚKLu. Máte hotovo.
Pokud vzniknou nějaké nesrovnalosti, systém Vás o nich bude informovat červeným rožkem v buňce se jménem klienta v objednávce.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit