Veškeré úpravy proveďte v podsekci Příznaky se zvoleným správným skladem.
(KDE? Nástroje – Nastavení – Sklady – Sklady – Příznaky)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257522956/original/DqiqXsnrojsCwGwHC9GAH_BTG-0yRKMFoQ.png?1666093756)
Jak opravit příznak
Poklepejte na řádek příznaku.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257522973/original/WGQ6U-q0WDY9PkYOe_EP71wNjr8ye1hstg.png?1666093761)
V otevřeném okně upravte nebo typ dokladu (pokud je použitý, typ změnit nelze). Hotovo? Uložte klepnutím na OK.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257522992/original/bPpq9amv6zwx-FoIXCqE94_aXcH1gHH7-Q.png?1666093765)
Jak odstranit příznak
Označte řádek příznaku a klepněte na tlačítko Odebrat.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257523020/original/-wRky4YnMNJpUM0579V3VPtg69HwgQFXqQ.png?1666093769)
Příznak, který není použitý, bude trvale odebrán. Potvrďte klepnutím na OK.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257523030/original/wmD6UM7XQbrpOgtkbArBWyeMDPx6b4ZPXA.png?1666093773)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit