Jak vytvořit novou akci
Novou akci vytvořte v nástroji Účast na akci.
(KDE? Klienti – Účast na akci)
Můžete vytvořit akci úplně novou pomocí tlačitka Přidat.
Nebo opakující se událost můžete zkopírovat tlačítkem Kopírovat.
V samotném okně vytváření akce projděte následující 3 kroky:
1. Nastavte základní údaje akce
V otevřeném okně potřebujeme nejprve vyplnit základní údaje nové akce. Prvním takovým údajem je počátek a konec trvání akce. Vyberte data z nabídky. Dále zapište název akce. Volitelně pak upřesněte popis akce a doplňte případně další údaje v podobě přílohy (např. dokument s objednávkou, kopie účtenek, apod.).
2. Vyberte zaměstnance
Přejděte na druhý krok pro výběr zaměstnanců, kteří budou u akce přítomnosti. V zobrazeném kroku klepněte na Přidat. V otevřeném okně s výběrem zatrhněte zaměstnance, kteří se mají zúčastnit. Potvrďte klepnutím na OK.
Do výsledného seznamu můžete upřesnit například funkci při akci do pole s poznámkou.
3. Vyberte klienty
Přejděte na třetí závěrečný krok pro výběr klientů. Klienty doplníte použitím tlačítka Přidat. V otevřeném okně staší ty správní vybrat zatržením. Pro lepší přehlednost lze v horní části okna použi filtr oddělení a poskytovaných služeb. Jakmile bude výběr hotov, uložte klepnutím na OK.
Pokud nebudete odstraňovat chybně zvolené klienty tlačítkem Odebrat, můžete vše potvrdit a uložt klepnutím na OK.
Jak zhodnotit akci, která proběhla
Hodnocení akce proveďte v nástroji Účast na akcích.
(KDE? Klienti – Účast na akcích)
Označte akci, kterou hodnotíte, a použijte tlačítko Hodnocení akce.
V otevřeném okně klepněte na hvězdičky pro zadání hodnocení a doplňte případně hodnocení i slovní.
Hotovo, uložte klepnutím na OK.
Zhodnocená akce má u sebe zobrazen počet hvězd.
Najetím myši na hvězdy se zobrazí i slovní hodnocení.
Jak zhodnotit akci klientem
Kromě celkového hodnocení akce, může dojít k individuálnímu hodnocení klientem. Toto hodnocení se rovněž automaticky stává součástí záznamu péče sociální dokumentace.
Hodnocení proveďte v nástroji Účast na akcích.
(KDE? Klienti – Účast na akcích)
Označte akci, v pravé části pak označte klienta a použijte tlačítko Hodnocení klienta.
V otevřeném okně zapište slovní hodnocení a uložte klepnutím na OK.
Hodnocení klienta se zobrazí v záznamech péče v jeho kartě.
Jak opravit či smazat akci
Pokud je u akce potřeba provést úpravy, nebo je třeba akci kompletně vymazat, přejděte do nástroje Účasti na akcích.
(KDE? Klienti – Účasti na akcích)
Jak opravit akci
V přehledu akci označte tu, kterou chce upravovat, a použijte tlačítko Opravit (nebo na řádek dvakrát poklepejte)
V otevřeném okně můžete provádět stejné úpravy, jako kdybyste akci tvořili. Pokud si nejste jisti, jak co ovládat, mrkněte na návod na vytvoření akce.
Jak odebrat akci
V přehledu akci označte tu, kterou chce smazat, a použijte tlačítko Odebrat.
Pro jistotu se vás program zeptat, zda to myslíte vážně. Smazání potvrďte klepnutím na OK.
Jaké tiskové sestavy jsou k dispozici
Pro tisk informací a údajů z akcí použijte nástroj Účasti na akcích a tlačítko Tisknout.
(KDE? Klienti – Účasti na akcích)
Informace o konkrétní akci
Informace o konkrétní akci nabízí tisková sestava Akce. Nastavení sestavy před tiskem automaticky vybere právě označenou akci.
Můžete však k akci doplnit:
- seznam klientů
- hodnocení, pokud byla akce již zhodnocena
Naplánované/uskutečněné akce
Tiskové sestavy, které tyto výstupy nabízí jsou:
- Plán akcí
- Přehled uskutečněných akcí.
V obou případech nastavujete pouze období, za které mají být akce zobrazeny.
Rozdíl v sestavách je ten, že přehled uskutečněných akcí má navíc zobrazen počet zaměstnanců, klientů a hodnocení.
Statistiky účasti na akcích
Možnost sledovat množství učasti na akcích lze sledovat nejen z pohledu klientů, ale i zaměstnanců. K dispozici jsou sestavy:
- účast klienta na akcích
- účast zaměstnance na akcích
V nastavení zvolené sestavy bude třeba především zvolit, u kterého klienta či zaměstnance (či většího počtu z nich) chcete tyto výstupy sledovat.