OBSAH
Jak vytvořit opravnou dávku
K vytvoření opravné dávky použijeme nástroje pod tlačítkem Operace a volbou opravné dávky.
(KDE? Klienti – Vyúčtování na pojišťovnu)
K vytvoření opravné dávky bude zapotřebí čísla dokladu. To mějte prosím připraveno. Pokud jej nemáte, mrkněte na návod na získání čísla dokladu dávky. POZOR, NEJEDNÁ SE O ČÍSLO FAKTURY!
Začněte zadáním čísla dokladu, které pojišťovna určila k opravě. A pokračujte klepnutím na Další.
Pokračujte výběrem (zatržením) toho, co chcete vlastně opravit. A pokračujte klepnutím na Další.
Průvodce vás v dalších krocích provede jednotlivými částmi, které jste určili k opravě. Údaje v jednotlivých sekcích opravte a pokračujte klepnutím na Další.
Pokud je změna zasahující i na jiné doklady, můžete je opravit rovnou. Pokud se nic nenabídne, oprava se vztahovala pouze na daný doklad. Vytvoření opravné dávky dokončete klepnutím na Dokončit.
Vytvořený řádek poté uložte jako dávku a případně tiskněte faktury stejně jako v případě běžného vykazována. Dávka bude jen typově „Opravná“.
Jak dovykázat nevykázané výkony
Existují dva způsoby, jak dovykázat výkony. Dovykázání probíhá stejným způsobem, jako běžné vykázání. Pokud se pokusíte vykázat již vykázané období, klikněte na zelené + jako kdybyste chtěli vytvořit klasickou dávku. Program vyhledá výkony, které v původní dávce nebyly a dovykáže je.
Pokud chcete dovykázat delší období, než jeden měsíc, klikněte na záložku Operace a vyberte Dovykázání výkonů.
Vyberte období, které chcete dovykázat.
Vybrat si můžete také klienty, které chcete do dávky zahrnout. U jednotlivých klientů se zobrazují také částky za péči, kterou můžete dovykázat.
Projděte postupně všechny pojišťovny přes tlačítko Další a nakonec klikněte na Vykázat.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit