Vyúčtování na pojišťovnu
Jak vytvořit opravnou dávku K vytvoření opravné dávky použijeme nástroje pod tlačítkem Operace a volbou opravné dávky. (KDE? Klienti – Vyúčtování na pojiš...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:35 PM
OBSAH Jak vykázat pořízené výkony Jak odeslat dávky přímo do pojišťovny Jak uložit dávky do souboru a vytisknout dokumenty Jak vykázat pořízené výkony...
Pá, 10 Červenec, 2020 at 9:34 AM
Opravné dávky cest pro pojišťovnu vytvoříte v nástroji Vyúčtování na pojišťovnu. V okně vyúčtování klepněte na tlačítko Operace a vyberte možnost Opravit dá...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:36 PM
V případě vytváření opravných dávek je potřeba číslo dokladu. Zpravidla o něm informuje přímo pojišťovna. Občas se však stane, že znáte pouze dávku a rodné ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:37 PM
Elektronické odesílání dávek přímo na pojišťovnu, bez nutnosti navštěvovat jednotlivého portály pojišťoven, je možné, pokud jsou provedena správná nastavení...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:37 PM
V plném využití informačního systému CYGNUS 2 ve vedení ošetřovatelské dokumentace jsou výkony pořizovány klientovi na sestavený poukaz ORP automaticky. Na...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:38 PM
Tento výkon se automaticky vykazuje v okamžiku realizace intervence navázané na poukaz ORP (tj. v plánu intervencí je tato intervence naplánována) a jsou sp...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:38 PM
Koncem roku 2018 jsme v CYGNUS 2 provedli úpravu, která při vykazování intervence na pojišťovnu v délce kratší než 10 minut vykáže výkon 06613. Tato úprava ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:39 PM
S aktivací výkonu 06648 probíhá jeho automatické vykazování při nočním či víkendovém/svátečním výkonu. Probíhá tak od data aktivace. Všechny dny před aktiva...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:39 PM
Ano, pro vykazování není překážkou, pokud se intervence časově překrývají. Tato skutečnost nepodléhá kontrole při vytváření dávky. Překrývání času je označe...
Út, 7 Červenec, 2020 at 3:39 PM