Klient se nezobrazuje v Přehledu přítomnosti

Změněno dne Tue, 19 Oct 2021 v 09:05 AM

Pokud se klient nezobrazuje v Přehledu přítomnosti, existují dvě možné příčiny. První příčinou je to, že klient nemá zadanou smlouvu (Karta klienta > Vyúčtování > Smlouvy). Jak klientovi přidat smlouvu naleznete v nápovědě Evidence a práce se smlouvami klientů.



Druhou možnou příčinou je určité nastavení filtru, kdy je vybráno zařízení, oddělení, atd., na kterém klient není umístěn (Karta klient > Základní údaje > Umístění).




Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit