Opakovaný nástup klienta do zařízení (rodné číslo již existuje)

Změněno dne Pá, 29 Říjen, 2021 v 2:05 ODPOLEDNE

Pokud klient nastupuje na jakoukoliv sociální nebo zdravotní službu ve Vašem zařízení/agentuře opakovaně, je nutné ho při nástupu správně v programu identifikovat. Tak se propojí jeho údaje s již existující kartou klienta a program má informaci, že se jedná o toho stejného člověka. 



Při nástupu zadejte jméno správně i s diakritikou. Pokud se v tabulce Výběr klienta klient zobrazí, zkontrolujte datum narození a vyberte zatržítkem. Tak zajistíte, že dojde ke správnému propojení. 


Pokud stejnému člověku vytvoříte úplně novou kartu (kliknete na zatržítko 'Klient není v seznamu založit nového klienta'), budete mít následně problém zadat rodné číslo. Program bude hlásit, že rodné číslo již existuje. V takovém případě je potřeba špatně zadaný nástup zrušit a provést ho správně. Jak zrušit nástup, najdete v nápovědě <ZDE>.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit