OBSAH
- Na terminálu se zobrazují chybné čas/datum
- Terminál nelze synchronizovat se CYGNUS 2, zobrazuje se chybová hláška
- Terminál problematicky nebo vůbec nesnímá čárové kódy
- CYGNUS 2 nereaguje na připojený terminál, tváří se, jako by terminál nebyl k PC připojen
Na terminálu se zobrazují chybné čas/datum
Pokud se na terminálu zobrazují chybné datum a čas, pak jejich nastavení do správné/aktuální podoby provedete následovně.
V základním menu vyberte Nastavení a potvrďte pomocí pravého modrého tlačítka.
V Nastavení zvolte Nastavit datum a potvrďte pravým modrým tlačítkem.
Zadejte 32886 a opět potvrďte pravým modrým tlačítkem.
Vyplňte datum (rok/měsíc/den) a čas (hodiny/minuty/sekundy).
Po vyplnění posledního čísla času Vás čtečka vrátí do Nastavení (1. ID terminálu, 2. Nastavit datum), kde již nic nevybírejte a pouze stiskněte tlačítko ESC pro uložení nastavených časových údajů.
Terminál nelze synchronizovat se CYGNUS 2, zobrazuje se chybová hláška
Pokud terminál nelze synchronizovat se CYGNUS 2 a objevuje se chybová hláška, pak je nejčastěji terminál přehlcen záznamy a je ho potřeba vyčistit resetem.
Pamatujte, že resetem přijdete o všechny záznamy uložené v terminálu.
Postup restartu terminálu je následující.
Na vypnutém terminálu zmáčkněte zároveň tlačítka 7, 9 a Zapnout/Vypnout.
V System Menu vyberte Memory a potvrďte pravým modrým tlačítkem.
V Memory zvolte Initialize a potvrďte pravým modrým tlačítkem.
Jakmile se na displeji terminálu zobrazí hláška Initializing. . . OK, záznamy byly smazány. Terminál vypněte a po jeho opětovné zapnutí ho již můžete začít používat.
Terminál problematicky nebo vůbec nesnímá čárové kódy
V případě, že terminál problematicky nebo vůbec nesnímá čárové kódy, pak jsou nejčastěji na vině následující příčiny:
- špinavé sklíčko (otřete navlhčeným hadříkem),
- nekvalitní tisk čárových kódů (kódy přetiskněte),
- lesklý obal/papír (pro ochranu papírů s čárovými kódy používejte pouze matné eurofolie).
Pokud jsou sklíčko terminálu a tisk čárových kódů včetně případného obalu v pořádku, pak může být problém v synchronizovaných číselnících viz. dvě situace a jejich řešení níže.
- Nelze načíst kód zaměstnance
- Proveďte opětovnou synchronizaci terminálu.
- Ověřte, že není zaměstnanec jako uživatel zneaktivněný.
- Nelze načíst kód klienta či činnosti
- Proveďte opětovnou synchronizaci terminálu a ověřte, že jsou zvoleny správné služby/pracoviště.
CYGNUS 2 nereaguje na připojený terminál, tváří se, jako by terminál nebyl k PC připojen
V tomto případě prověřte, zda je vše správně zapojeno a zda jsou jednotlivé komponenty (kabely, kolébka) funkční. Aby proběhla synchronizace, je potřeba, aby byl nabíjecí stojan (kolébka) připojena v počítači a také napájecím kabelem do zásuvky! Dále také ověřte, že na daném PC jsou nainstalované ovladače pro terminál a případně je naistalujte. Odkaz na stažení ovladačů naleznete v nápovědě Zprovoznění čtečky na čárové kódy (velký terminál).
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit