Plány péče - přidání a přehodnocení plánu

Změněno dne Út, 3 Červen v 9:28 DOPOLEDNE

OBSAH


Sestavení plánu péče

(KDE? Klienti - Karta klienta - Sociální dokumentace - Plán péče)

Na kartě klienta v části Plán péče zvolíme řádek s oblastí, kterou potřebujeme u klienta sestavit, a klikneme na Plusko s kalendářem - Sestavit plán.

Sestavení plánu

V části Obecné nastavíme datum platnosti daného plánu, zvolíme v každé oblasti dané potřeby, které chceme do plánu zahrnout. Každá zvolená potřeba se objeví v levé části okna, abychom ji mohli plánovat. Potvrdíme přes tlačítko Dále.

Obecné nastavení plánu

Plánování začněme zápisem:

Důvodů, kvůli kterým nezvládá klient péči o sebe v dané oblasti.

Cílů, kterých chcete naplánovanou péčí u klienta dosáhnout.

Zdrojů klienta, tedy tím, čím on sám přispěje k plnění cíle.

Tyto texty můžeme také načíst z číselníku výchozích textů. Ty naleznete pod symbolem tří teček.

Výchozí texty

Dále ze seznamu činností vybereme tu, kterou potřebujeme přidat. A poklikáním na oranžové políčko Popis, můžeme k dané činnosti přidat popis. Zvolíme, s jakou četností chceme činnost vykonávat, případně ji upřesníme v políčku níže a potvrdíme přes OK. Takto doplníme informace ke každé plánované činnosti.

Výběr činnosti

Tento postup zopakujeme u všech zvolených potřeb v plánu péče daného klienta. Že máme všechny potřeby naplánované, poznáme tak, že na začátku daného řádku svítí zatržítko.

Zatržítko

Plán následně po jeho dokončení uložíme přes tlačítko Dokončit.

Dokončení plánu

Upravení plánu péče

Zjistili jsme, že máme v plánu chybu, kterou je nutné opravit? Na tuto situaci slouží ikona Opravit (tužka).

Tento postup používáme pouze v případě, kdy se skutečně jedná o chybu, kterou chceme opravit – nikoliv o změnu/přehodnocení plánu.

Na kartě klienta v části Plán péče zvolíme řádek s oblastí, kterou potřebujeme u klienta opravit, a klikneme na Tužku.

Oprava plánu - ikona tužky

V otevřeném okně provedeme potřebné opravy a uložíme přes Dokončit.

Přehodnocení plánu

Na kartě klienta v části Plán péče zvolíme řádek s oblastí, kterou potřebujeme u klienta přehodnotit, a klikneme na Plusko s kalendářem – Přehodnotit plán.

Přehodnocení plánu

Jako první je potřeba vyplnit hodnocení původního plánu klienta. To můžete zapsat vlastními slovy nebo přes ikonu tří teček vybrat výchozí texty pro hodnocení a potvrdit přes tlačítko OK.

Výběr výchozího textu pro hodnocení

Jakmile se hodnocení uloží, plán opět sestavujeme podle postupu k sestavení plánu péče. Rozdíl bude v tom, že většina věcí už bude naplánována a vy provedete pouze dílčí změny (nebo v případě hodnocení beze změn jej rovnou uložte).

Oprava hodnocení plánu

Všimli jste si, že jste udělali chybu v hodnocení plánu a chcete ji opravit?

Na kartě klienta v části Plán péče zvolíme řádek s oblastí, kterou jsme hodnotili chybně, a klikneme na ikonku Historie.

Ikona historie

Následně označíme řádek s hodnocením, které potřebujeme opravit, zvolíme Opravit hodnocení, provedeme potřebné změny a uložíme přes tlačítko OK.

Oprava hodnocení


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit