Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem – Můj Cygnus nefunguje
Pokud není uživatelský účet zaměstnance spojen s kartou zaměstnance, při pokusu o spuštění Můj Cygnus se zobrazí následující hláška:
Zaměstnanec se již přihlašuje do CYGNUS 2, jen nedošlo k napojení uživatelského účtu s jeho kartou. Propojení proveďte přímo v Kartě zaměstnance v části Uživatel ve spodní části okna klepnutím na tlačítko Přidat.
(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Osobní údaje – Uživatel)
Musí být zobrazena shoda. Příjmení a jméno proto musí být stejné jak u uživatele, tak v zaměstnanci.
Můj Cygnus není povolen v šabloně práv – Můj Cygnus není vidět
Ověřte v šabloně práv, v části zaměstnanci, že jsou povoleny sekce Můj Cygnus. Pokud si nevíte rady, mrkněte na nápovědy pro nastavení šablon práv.