Neprobíhá načtení objednávky u zaměstnance s rovnoměrně rozvrženou pracovní dobou
U zaměstnanců, kteří pracují dle plánovací kalendáře od Po – Pá, probíhá automatické načítání objednávky stravy u zaměstnance pouze v případě, že je u něj tato možnost povolena.
Povolení k tomuto načítání se uděluje v pracovní skupině zaměstnance.
(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Pracovní smlouva – Provozy a pracovní skupiny)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257548584/original/F9NYBVWTH3nyR9-V9p4Gvq5MB1OBu0NwGg.png?1666098387)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit