Jak vyřešit problémy při zavedení strávníka?

Změněno dne Po, 22 Květen, 2023 v 12:42 ODPOLEDNE

Neprobíhá načtení objednávky u zaměstnance s rovnoměrně rozvrženou pracovní dobou

U zaměstnanců, kteří pracují dle plánovací kalendáře od Po – Pá, probíhá automatické načítání objednávky stravy u zaměstnance pouze v případě, že je u něj tato možnost povolena.

Povolení k tomuto načítání se uděluje v pracovní skupině zaměstnance.

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Pracovní smlouva – Provozy a pracovní skupiny)


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit