Evidence zaměstnanců

ZAMĚSTNANCI NENÍ ZOBRAZEN/NEFUNGUJE MŮJ CYGNUS, PROČ?
Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem – Můj Cygnus nefunguje Pokud není uživatelský účet zaměstnance spojen s kartou zaměstnance, při pokusu...
St, 22 Září, 2021 at 3:12 ODPOLEDNE
JAK VYŘEŠIT PŘÍPADNÉ PROBLÉMY PŘI ZAVEDENÍ STRÁVNÍKA
Pokud se při zavedení nového strávníka, nebo některému ze stávajících strávníků přestane fungovat objednávka stravy, oveřte, zdali nedošlo k některé z násle...
Čt, 7 Říjen, 2021 at 8:37 DOPOLEDNE
Mateřská dovolená
Vzhledem k tomu, že CYGNUS 2 a jeho část Zaměstnanci slouží především k evidenci docházky, není třeba v něm vést i zaměstnance, který nebude docházet, právě...
St, 22 Září, 2021 at 3:12 ODPOLEDNE
JAK PŘESUNOUT IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE Z PŮVODNÍ SMLOUVY NA NOVOU
Jak přesunout údaje z původní smlouvy na novou Pokud je třeba z nějaké důvodu přesunout údaje ze smlouvy na smlouvu jinou, např. při změně pozice, aj., můž...
St, 22 Září, 2021 at 3:12 ODPOLEDNE
JAK POSTUPOVAT PŘI ZMĚNĚ JMÉNA ZAMĚSTNANCE
V tomto návodu se dozvíte, co vše udělat pro změnu příjmení či křestního jména, aby se změna projevila ve všech místech, včetně docházkové čtečky. 1. Uprav...
St, 22 Září, 2021 at 3:12 ODPOLEDNE
NÁVRAT Z RODIČOVSKÉ DOVOLENÉ
V případě, že zaměstnanci končí rodičovská dovolená a chcete je obnovit s systému Cygnus 2, existují dva způsoby.  OBSAH Zaměstnanec již existuje v sy...
St, 22 Září, 2021 at 3:12 ODPOLEDNE