OBSAH
Úvod
V případě, že při ukončení zaměstnance jste nevybrali možnost "Automaticky zrušit uživatelský účet a odstranit ze čteček", bude se Vám hodit následující postup. Tento postup Vám ukáže, jak dodatečně odstranit zaměstnance z docházkových čteček a také jak mu zablokovat přístup do programu.
KDE? Komunikace - Upozornění - Zaměstnanci - Bývalí zaměstnanci s přístupem
V daném okně uvidíte, o jaký typ upozornění se jedná. Může zde být uvedeno "Identifikační údaje", což znamená, že může být v Cygnusu stále uložen jeho identifikační údaj jako otisk prstů nebo čip. Také zde můžete vidět "Uživatelský účet", což znamená, že má stále přístup do programu Cygnus. Obě situace je potřeba vyřešit.
Identifikační údaje
Nyní dvakrát klikněte na dané jméno. Pokud je upozornění "Identifikační údaje", program Vás přesměruje na kartu zaměstnance do sekce Pracovní smlouvy - Identifikační údaje. V tomto místě provedete zrušení.
V tomto okně klikněte na červený křížek a vyberte volbu Smazat identifikační údaje.
Pamatujte, že lze odstranit údaje pouze tehdy, pokud je čtečka zelená, což znamená, že je aktivní a připojená. Pokud je čtečka červená, může se jednat například o zapůjčenou nebo vyraženou čtečku. V takovém případě kontaktujte naši podporu. Rádi Vám pomůžeme.
Odstranění uživatelského účtu
Abychom odstranili "Uživatelský účet", což znamená přístup do programu, včetně přístupu na Mobilní Cygnus, přejděte v Kartě zaměstnance do sekce Osobní údaje - Uživatel a opět klikněte na červený křížek. Tento postup použijte, pokud v sekci upozornění je pouze typ "Uživatelský účet".
KDE - Karta zaměstnance - Osobní údaje - Uživatel
Tímto způsobem je potřeba postupovat individuálně, nelze tento proces provést hromadně. Doporučujeme si uspořádat okna vedle sebe, abyste mohli jednoduše dvakrát kliknout rovnou na další jméno.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit