Jak zaznamenat plnění cíle
O tom, jak probíhá naplňování stanoveného cíle individuálního plánu se můžete rozepsat pod tlačítkem Záznamy.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Individuální plán)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48258024222/original/nlGJDMYzgNP0PWNrm_nYA5oj1fha8YLlPA.png?1666244798)
V otevřeném okně postačí klepnout na tlačítko Přidat.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48258024239/original/lsgrTuLTAjHUah3PyVUqbFD4YbWhHpuLPw.png?1666244803)
A můžete začít zapisovat průběh plnění. Jakmile budete hotovi, uložte klepnutím na OK.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48258024243/original/FKnOulrdg6C7m1GRSlnQitBW_IvL2Qa5Ow.png?1666244806)
Jak záznam o plnění cíle opravit či odebrat
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Individuální plán – Záznamy)
Oprava záznamu
Vytvořený záznam můžete samozřejmě v případě chyb opravovat. Stačí jej označit a klepnout na tlačítko Opravit.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48258024249/original/yeg4vpR5odKoGeLnCZ-LxSAwe_DLBKH36A.png?1666244811)
V otevřeném okně proveďte úpravy a uložte klepnutím na OK.
Odstranění záznamu
Pokud chcete záznam úplně smazat, označte jej a klepněte na Odebrat.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48133333802/original/pmYCm7PdQhRhOJLpV4PN8D9-pYTunRFEsA.png?1629804608)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit