V tomto návodu se dozvíte, co vše udělat pro změnu příjmení či křestního jména, aby se změna projevila ve všech místech, včetně docházkové čtečky.
1. Upravte jméno v kartě zaměstnance
Pro změnu přejděte do karty zaměstnance a jeho osobních údajů. Zde proveďte opravu příjmení či jména a změny uložte.
(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Osobní údaje – Základní údaje)
Vše je popsáno v nápovědě k opravě osobních údajů zaměstnance.
2. Stáhněte identifikační údaje ze čtečky
V kartě zaměstnance ještě zůstaňte za účelem stažení nastavených identifikačních údajů z docházkové čtečky (otisky nebo čip). V sekci identifikačních údaje je aktualizujeme do CYGNUS z vybrané docházkové čtečky.
(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Pracovní smlouvy – Identifikační údaje)
Pomocí obnovovacího tlačítka pak ověřte, že stažení formou aktualizace skutečně proběhlo.
3. Odautorizujte a znovu zautorizujte zaměstnance do čtečky
V sekci s identifikačními údaji klepněte pod seznamem autorizovaných čteček na tlačítko Opravit.
V otevřeném okně zrušte všechna zatržítka a uložte. Dojde k odstranění zaměstnance ze čtečky s původním jménem.
Poté opět v sekci pod prázdným seznamem čteček klepněte na tlačítko Přidat.
A zatrhněte původní čtečky pro novou autorizaci. Dojde k nahrání zaměstnance s novým jménem.
Hotovo!
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit