JAK NASTAVIT ŠABLONY TISKU VÝKAZU DOCHÁZKY ZAMĚSTNANCE

Změněno dne Wed, 19 Oct 2022 v 02:25 PM

Přidávat a nastavovat šablony této tiskové sestavy může pouze uživatel s právem Správce nastavení.

Aby každý vedoucí tiskl výkaz jednotlivých zaměstnanců jednotném formátu a vzhledu, vytvořte šablony nastavení tiskové sestavy. Díky nim bude zajištěno, že všechny výkazu budou vypadat stejně.

Nastavení se provádí přímo v tiskové sestavě Docházka zaměstnance. Tu najdete v okně Výkazy docházky pod tlačítkem Tisknout.

(KDE? Zaměstnanci – Výkazy docházky)

Jak vytvořit novou šablonu tiskové sestavy

Novou šablonu vytvoříte nastavením sloupců sestavy s následným uložením jako šablony. V okně nastavení sestavy před tiskem klepněte v části Výběr sloupců na tlačítko Opravit.

V otevřeném okně výběru zatrhněte sloupce, které mají být v tisku. Aby byla sestava na výšku, musí být celková šířka maximálně 177mm. S tímto upravujte šířky jednotlivých sloupůc dle potřeby.

Aby došlo k uložení nastavených soupců jakou šablony, zatrhněte volbu Uložit jako šablonu a zadejte název.

To celé uložte klepnutím na OK.

Šablona pak bude k dispozici každému, kdo tuto sestavu tiskne.

Jak upravovat existující šablony tiskové sestavy

Existující šablony lze upravit či smazat pomocí tlačítka Spravovat šablony v nastavení sestavy před tiskem.

Ve seznamu upravovanou šablonu označte a opravte pomocí tlačítka Opravit (nastavení je stejné jako při vytváření šablony) nebo smažte tlačítkem Odebrat.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit