V případě, že zaměstnanci končí rodičovská dovolená a chcete je v CYGNUSu obnovit, existují dva způsoby.
OBSAH
Zaměstnanec již v CYGNUSu existuje
V případě, že jste provedli správně přerušení zaměstnance z důvodu Mateřské dovolené dle návodu ZDE. Postup je jednoduchý.
1. Otevřete si přehled zaměstnanců a použijte zelené tlačítko přidat zaměstnance.
2. Vyplníte datum nástupu, na kterém zařízení bude pracovat a její příjmení. A pokračujte tlačítkem další.
Datum nástupu musí být nastaveno, na den, kdy se vrací do evidence, nezadávejte datum, kdy poprvé nastoupila do Vaší organizace.
3. V případě, že byl zaměstnanec nalezen, vyberte jej. A pokračujete tlačítkem další a poté provedete další nastavení, jako při založení karty zaměstnance, například vyberete provoz, pracovní skupinu a další. V případě, že zaměstnanec nebyl nalezen, pokračujte dle následujícího postupu popsaného níže.
Zaměstnanec v CYGNUSu neexistuje
Pokud zaměstnanec nebyl nalezen, je to z toho důvodu, že byl v CYGNUSu ukončen a v době převodu nebyl aktivní a převeden do CYGNUSu. Například v CYGNUSu je karta zaměstnance ukončená k datu 31.3.2018 a převod byl uskutečněn v roce 2019.
1. Postup bude následující, vyberte možnost Zaměstnanec není v seznamu (založit nového zaměstnance)
2. Postupujte úplně stejně jako při založení nové karty zaměstnance a kartu uložte.
3. Až budete mít kartu založenou, doporučíme nastavit počáteční datum nástupu do organizace. Otevřete kartu zaměstnance a vyberte Osobní údaje - Základní údaje a použijte tlačítko opravit.
4. Napíšete do kolonky Datum nástupu do organizace správné datum a případně, můžete vyplnit Počet let praxe k datu nástupu (V tomto případě postupujte dle metodiky MPSV).
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit