Jak zaregistrovat nového uživatele a nastavit v šabloně práv přístup k Mobilnímu Cygnusu najdete v nápovědě ZDE
OBSAH
- Jak zrealizovat naplánovanou návštěvu
- Jak označit neprovedenou návštěvu
- Jak zapsat nebo namluvit záznam
- Jak přidat přílohu ke zrealizované návštěvě
- Přehled za delší období, Seznam klientů a Informace o klientech
- Jak přidat pracovní činnost nad plán
- Jak si zapsat docházku
Jak zrealizovat naplánovanou návštěvu
Po přihlášení se zobrazí rozcestník. Abyste mohli zrealizovat naplánovanou péči, klikněte na záložku Terénní péče.
Kliknutím na klienta rozbalíte návštěvu a budete moci realizovat.
V návštěvě označte zatržítkem všechny intervence, které jste provedli.
Pokud se jedná o návštěvu, na kterou jste vyjížděli z pracoviště nebo se naopak na pracoviště vraceli, můžete tuto informaci rovnou zadat. Klikněte na tlačítko s třemi čárkami a vyberte Přesuny.
Vyberte, jestli se jednalo o Odjezd z pracoviště nebo Návrat na pracoviště.
Jak označit neprovedenou návštěvu
Pokud realizace nebyla z nějakého důvodu provedena, klikněte na tlačítko se třemi čárkami a vyberte Neprovedeno.
Jak zapsat nebo namluvit záznam
K realizaci můžete připojit záznam. Ten můžete zapsat nebo namluvit pomocí funkce nahrávání. Tlačítko pro nahrávání najdete přímo na klávesnici Vašeho telefonu. Stiskněte ho a záznam nadiktujte.
Jak přidat přílohu ke zrealizované návštěvě
K realizaci můžete rovnou také připojit fotografii. Klikněte na tlačítko Záznamy.
Kliknutím na foťák můžete pořídít fotku nebo vybrat některou z Vašeho telefonu.
Příloha se uloží přímo do realizace. Vrátit se k ní můžete v mobilu nebo ji najdete jako přílohu realizace i při přístupu do Cygnusu přes počítač.
Přehled za delší období, Seznam klientů a Informace o klientech
Pod tlačítkem Přehled najdete kalendář.
Kliknutím na konkrétní datum si zobrazíte denní plán. Prohlížet můžete jak uplynulé, tak nadcházející dny.
Kliknutím na tlačítko Seznam otevřete seznam klientů, ve kterém můžete také vyhledávat.
Po rozkliknutí se zobrazí zjednodušená karta klienta, na které najdete informace o posledních a následujících návštěvách, kontakty, údaje o lékařích nebo poukazu DP.
Jak přidat pracovní činnost nad plán
Ve spodní části zvolte tlačítko Realizace. Dostanete se do přehledu naplánovaných návštěv. Klikněte na zelené +.
Zadejte čas, vyberte druh činnosti a zvolte Přidat.
Pracovní činnost se objeví mezi činnostmi naplánovanými a zrealizovanými v daný den.
Jak si zapsat docházku
Klikněte na tlačítko s hodinami - Docházka. Zeleným plus můžete zadat svůj příchod do práce.
K záznamu se vždy vygeneruje aktuální čas.
Můžete zadat také výjimky, jako je náhradní volno, lékaře nebo přestávku. Pro zapsání přestávky vyberte přestávku.
Jakmile přestávka skončí, zadejte ji znovu.
Docházka zapsaná přes Mobilní Cygnus se i se všemi výjimkami automaticky propíše do Cygnusu v počítači.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit