Jak nastavit uživateli v šabloně práv přístup k Mobilnímu Cygnusu najdete v nápovědě <ZDE>


OBSAH



Jak si nastavit Mobilnicygnus.cz pro rychlé zapnutí

Návod pro telefony s operačním systémem Android:

Nejprve si zapněte webový prohlížeč (doporučujeme výchozí Google Chrome) a zadejte do adresního řádku adresu:

www.mobilnicygnus.cz

Jakmile se stránka načte, klikněte na nabídku prohlížeče, 3 tečky vpravo nahoře a vyberte položku Přidat na plochu.




Zobrazí se návrh ikony a názvu aplikace. Klikněte na Přidat.V dalším kroku vyberte Přidat automaticky.

Ikonu Mobilního Cygnusu pak vždy najdete na své ploše a dostanete se do něj jedním kliknutím. 

Jak zrealizovat naplánovanou návštěvu

Po přihlášení se na hlavní stránce zobrazí se seznam návštěv, které máte na dnešek naplánované podle plánu návštěv. 


Kliknutím na klienta rozbalíte návštěvu a budete moci realizovat. V návštěvě označte zatržítkem všechny intervence, které jste provedli.



Pokud se jedná o návštěvu, na kterou jste vyjížděli z pracoviště nebo se naopak na pracoviště vraceli, můžete tuto informaci rovnou zadat. Klikněte na tlačítko s třemi čárkami a vyberte Přesuny


Vyberte, jestli se jednalo o Odjezd z pracoviště nebo Návrat na pracoviště



Jak označit neprovedenou návštěvu

Pokud realizace nebyla z nějakého důvodu provedena, klikněte na tlačítko se třemi čárkami a vyberte Neprovedeno


Jak zapsat nebo namluvit záznam

K realizaci můžete připojit záznam. Ten můžete zapsat nebo namluvit pomocí funkce nahrávání. Tlačítko pro nahrávání najdete přímo na klávesnici Vašeho telefonu. Stiskněte ho a záznam nadiktujte. 



Jak přidat přílohu ke zrealizované návštěvě

K realizaci můžete rovnou také připojit fotografii. Klikněte na tlačítko Záznamy.  


Kliknutím na foťák můžete pořídít fotku nebo vybrat některou z Vašeho telefonu. 




Příloha se uloží přímo do realizace. Vrátit se k ní můžete v mobilu nebo ji najdete jako přílohu realizace i při přístupu do Cygnusu přes počítač. 


 Přehled za delší období, Seznam klientů a Informace o klientech


Pod tlačítkem Přehled najdete kalendář. 


Kliknutím na konkrétní datum si zobrazíte denní plán. Prohlížet můžete jak uplynulé, tak nadcházející dny. 


Kliknutím na tlačítko Seznam otevřete seznam klientů, ve kterém můžete také vyhledávat. 

Po rozkliknutí se zobrazí zjednodušená karta klienta, na které najdete informace o posledních a následujících návštěvách, kontakty, údaje o lékařích nebo poukazu DP. 



Jak přidat pracovní činnost nad plán

Ve spodní části zvolte tlačítko Realizace. Dostanete se do přehledu naplánovaných návštěv. Klikněte na zelené +. 


Zadejte čas, vyberte druh činnosti a zvolte Přidat


Pracovní činnost se objeví mezi činnostmi naplánovanými a zrealizovanými v daný den. 

Jak si zapsat docházku 

Klikněte na tlačítko s hodinami - Docházka. Zeleným plus můžete zadat svůj příchod do práce.




K záznamu se vždy vygeneruje aktuální čas. 


Můžete zadat také výjimky, jako je náhradní volno, lékaře nebo přestávku. Pro zapsání přestávky vyberte přestávku.  



Jakmile přestávka skončí, zadejte ji znovu. 



Docházka zapsaná přes Mobilní Cygnus se i se všemi výjimkami automaticky propíše do Cygnusu v počítači.