Jak zaregistrovat nového uživatele a nastavit v šabloně práv přístup k Mobilnímu Cygnusu najdete v nápovědě ZDE
Obsah
Přehled klientů
Po přihlášení do aplikace se zobrazí úvodní rozcestník. Pro otevření seznamu klientů klikněte na záložku Pobytová péče.
V přehledu můžete seznamem listovat nebo využít vyhledávací pole.
Pro přehlednější třídění slouží filtr, díky kterému zobrazíte pouze klienty z vybraného oddělení. Můžete si také vybrat řazení. Nastavení filtru se uloží. V přehledu zůstane nastaveno oddělení, které jste ve filtru nechali naposledy.
Realizace péče
Kliknutím na jméno vybraného klienta zobrazíte přehled činností, které jsou na daný den naplánovány v plánu péče. Činnosti jsou roztříděné dle denní doby, během které mají proběhnout.
Realizaci provedete přidáním zatržítka k činnosti.
U činností, které něco sledují (přijaté tekutiny, vyprazdňování, vážení apod.), Vás program vyzve k zadání hodnoty. Zapsanou hodnotu najdete v záznamech péče u klienta.
Pomocí tlačítka se třemi tečkami přímo u činnosti, můžete činnost upravit, zrušit realizaci nebo ji zrealizovat znovu.
Zrealizovat můžete i činnosti, které nejsou naplánovány v plánu péče. Klikněte na zelené plus, vyberte denní dobu a činnost, kterou chcete zrealizovat.
Po zrealizování činností u klienta se jednoduše můžete posunout na dalšího pomocí šipek v horní části stránky.
Zohlednění nepřítomnosti klienta
Pokud má klient v Přehledu přítomnosti zadanou celodenní nepřítomnost, je označen červeným šrafováním.
Na tento den také nemá naplánované žádné činnosti.
Pokud má klient zadanou částečnou nepřítomnost, je označen modrým šrafováním.
V detailu se zobrazí také důvod nepřítomnosti a poznámka.
Záznamy péče
Kliknutím na tlačítko v pravém horním rohu se dostanete na záznamy péče klienta.
Záznam přidáte zeleným + ve spodní části stránky.
Smazání nebo úprava záznamu je možná kliknutím na tři tečky v pravé části řádku. Důležité záznamy jsou označeny červeným vykřičníkem.
Při vytváření nového záznamu péče vybíráte oblast, jako jste zvyklí z klasického zadání do CYGNUSu. Záznam můžete označit jako důležitý. Pokud máte u konkrétní kategorie nastaveno, že se má vždy jednat o důležitý záznam, označení se vytvoří automaticky.
Nastavení
Pro nastavení nového hesla pro přihlášení klikněte na tři čárky v levém horním rohu a vyberte nastavení.
Vyberte změnu hesla a nastavte si nové heslo.