Jak zaregistrovat nového uživatele a nastavit v šabloně práv přístup k Mobilnímu Cygnusu najdete v nápovědě ZDE
Obsah
Přehled klientů
Po přihlášení do aplikace se zobrazí úvodní rozcestník. Pro otevření seznamu klientů klikněte na záložku Pobytová péče.
V přehledu můžete seznamem listovat nebo využít vyhledávací pole.
Pro přehlednější třídění slouží filtr, díky kterému zobrazíte pouze klienty z vybraného oddělení. Můžete si také vybrat řazení. Nastavení filtru se uloží. V přehledu zůstane nastaveno oddělení, které jste ve filtru nechali naposledy.
Realizace péče
Kliknutím na jméno vybraného klienta zobrazíte přehled činností, které jsou na daný den naplánovány v plánu péče. Činnosti jsou roztříděné dle denní doby, během které mají proběhnout.
Realizaci provedete přidáním zatržítka k činnosti.
U činností, které něco sledují (přijaté tekutiny, vyprazdňování, vážení apod.), Vás program vyzve k zadání hodnoty. Zapsanou hodnotu najdete v záznamech péče u klienta.
Pomocí tlačítka se třemi tečkami přímo u činnosti, můžete činnost upravit, zrušit realizaci nebo ji zrealizovat znovu.
Zrealizovat můžete i činnosti, které nejsou naplánovány v plánu péče. Klikněte na zelené plus, vyberte denní dobu a činnost, kterou chcete zrealizovat.
Po zrealizování činností u klienta se jednoduše můžete posunout na dalšího pomocí šipek v horní části stránky.
Zohlednění nepřítomnosti klienta
Pokud má klient v Přehledu přítomnosti zadanou celodenní nepřítomnost, je označen červeným šrafováním.
Na tento den také nemá naplánované žádné činnosti.
Pokud má klient zadanou částečnou nepřítomnost, je označen modrým šrafováním.
V detailu se zobrazí také důvod nepřítomnosti a poznámka.
Záznamy péče
Kliknutím na tlačítko v pravém horním rohu se dostanete na záznamy péče klienta.
Záznam přidáte zeleným + ve spodní části stránky.
Smazání nebo úprava záznamu je možná kliknutím na tři tečky v pravé části řádku. Důležité záznamy jsou označeny červeným vykřičníkem.
Při vytváření nového záznamu péče vybíráte oblast, jako jste zvyklí z klasického zadání do CYGNUSu. Záznam můžete označit jako důležitý. Pokud máte u konkrétní kategorie nastaveno, že se má vždy jednat o důležitý záznam, označení se vytvoří automaticky.
Nastavení
Pro nastavení nového hesla pro přihlášení klikněte na tři čárky v levém horním rohu a vyberte nastavení.
Vyberte změnu hesla a nastavte si nové heslo.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit