Klient nebyl při nástupu navázán na žádost

Změněno dne St, 14 Únor v 12:53 ODPOLEDNE

Následující postup se vztahuje na situace, kdy evidujete klienta mezi žadateli, ale při nástupu na službu ho s touto žádostí neprovážete. 
Pokud máte klienta nastoupeného na službu, kterou má zadánu i na kartě žadatele, ale z nějakého důvodu ho při nástupu se žádostí neprovážete, postup pro propojení je následující.

Pokud máte žádost klienta ve stavu "Schválená" v přehledu žadatelů, klikněte pravým tlačítkem myši na řádek  daného klienta a vyberte možnost "Napojit žádost na službu". 


(KDE? Klienti - Žadatelé - Karta žadatele - Žádost - Žádost, klikám na ikonku "Opravit") 



Zkontrolujete, zda se skutečně jedná o daného klienta a stiskněte tlačítko "OK" a poté "Ano".
 



Nyní je žádost napojena na poskytovanou službu klienta. Žádost se automaticky přepne do stavu "Ukončena - nástup". 




Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit