Následující postup se vztahuje na situace, kdy evidujete klienta mezi žadateli, ale při nástupu na službu ho s touto žádostí neprovážete.
Pokud máte klienta nastoupeného na službu, kterou má zadánu i na kartě žadatele, ale z nějakého důvodu ho při nástupu se žádostí neprovážete, postup pro propojení je následující.
Pokud máte žádost klienta ve stavu "Schválená" v přehledu žadatelů, klikněte pravým tlačítkem myši na řádek daného klienta a vyberte možnost "Napojit žádost na službu".
(KDE? Klienti - Žadatelé - Karta žadatele - Žádost - Žádost, klikám na ikonku "Opravit")
Zkontrolujete, zda se skutečně jedná o daného klienta a stiskněte tlačítko "OK" a poté "Ano".
Nyní je žádost napojena na poskytovanou službu klienta. Žádost se automaticky přepne do stavu "Ukončena - nástup".
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit