OBSAH
Nový nástroj Vám umožní:
- mít přehled o klientech a částkách za péči, které se chystáte vykázat,
- mít přehled o průměrné vykázané částce za klienta a měsíc v tomto roce,
- ohlídat počet unikátních klientů vykázaných na pojišťovnu od počátku roku,
- ovlivnit množství vykázaných klientů na pojišťovnu.
Jak s nástrojem pracovat
Ve Vyúčtování na pojišťovnu se po kontrole vykázaných výkonů nově zobrazí okno Výběr klientů k vykázání. V tomto okně si můžete vybrat, které klienty chcete za dané období vykázat.
Počet unikátních klientů je vypočten pro vybraného poskytovatele zdravotní péče. V případě, že máte v CYGNUS 2 zadáno více poskytovatelů se shodným IČZ, tak si musíte počet unikátních klientů ověřovat sami například dle statistiky Souhrn dle klientů.
Níže najdete popis jednotlivých částí okna.

- Pojišťovna, pro kterou vybíráte klienty k vykázání
- Výběr klientů, kteří budou vykázáni (všichni x vlastní výběr x již vykázáni)
- Počet vykázaných unikátních RČ po aktuálním vykázání
- Počet již vykázaných unikátních RČ v aktuálním roce
- Počet doposud nevykázaných unikátních RČ přidaných do aktuálního vykázání
- Klienti (unikátní RČ), kteří již byli vykázání v aktuálním roce
- Tlačítkem Další se přesunete na následující pojišťovnu. Jakmile dojdete k poslední, zobrazí se tlačítko Vykázat. Kliknutím na něj vytvoříte dávky.
Vypnutí nástroje
V případě, že nástroj nebudete využívat, je možné ho vypnout. Toto nastavení najdete v Nástroje - Nastavení Klienti - Ošetřovatelská dokumentace - Nasmlouvané pojišťovny - Nastavení vykazování. Zde si můžete vybrat, jestli se okno Výběr klientů k vykázání bude zobrazovat nebo ne.
