Zaměstnanci se nezobrazuje nebo mu nefunguje Můj CYGNUS

Změněno dne Čt, 25 Září v 11:06 DOPOLEDNE


OBSAH

Můj CYGNUS nefunguje – Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem

Pokud není uživatelský účet propojen s kartou zaměstnance, při pokusu o spuštění aplikace Můj CYGNUS se zobrazí následující hlášení:

„Váš uživatelský účet není propojen s vaší kartou zaměstnance, obraťte se na vašeho administrátora.“

Uživatelský účet není propojen

Propojení uživatelského účtu s kartou zaměstnance

Zaměstnanec se již přihlašuje do CYGNUS, jen nedošlo k napojení uživatelského účtu s jeho kartou. Propojení proveďte přímo v Kartě zaměstnance v části Uživatel ve spodní části okna klepnutím na tlačítko Přidat.

Kde? Zaměstnanci → Karta zaměstnance → Osobní údaje → Uživatel

Karta zaměstnance - Uživatel

Aby bylo možné propojení provést, musí existovat shoda ve jménu a příjmení. Údaje uživatele a zaměstnance proto musí být zcela stejné, včetně diakritiky (háčků a čárek).

Příklad správného propojení

Pokud se zobrazí následující dialog, propojení účtu je možné provést bez problémů. Systém našel odpovídající údaje.

Dialog – propojení existuje

Příklad nesprávného propojení

Pokud se místo shody zobrazí okno pro založení nového přihlašovacího účtu, propojení se nezdaří. Tento stav obvykle signalizuje rozdíl v údajích – například v pravopisu nebo použití diakritiky (háčky a čárky).

Chybné propojení – nová registrace

V takovém případě zadání nového účtu zrušte a ověřte, že má uživatel ve svém nastavení přístupových práv uvedeno stejné jméno a příjmení (včetně diakritiky) jako v kartě zaměstnance. Teprve poté znovu proveďte propojení.

Můj CYGNUS není vidět – v šabloně práv není povolena sekce

Pokud uživatel v programu nevidí nabídku Můj CYGNUS, může být příčinou to, že tato sekce není povolena v šabloně práv.

Ověřte v šabloně práv v části Zaměstnanci, že je sekce Můj CYGNUS nastavena na stav Povoleno. Bez tohoto nastavení se nabídka v programu nezobrazí.

Šablona práv – povolení Můj CYGNUS


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit