Zaměstnanci se nezobrazuje nebo mu nefunguje Můj Cygnus, proč?

Změněno dne Čt, 12 Prosinec v 2:26 ODPOLEDNE

OBSAH


Můj Cygnus nefunguje - Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem 

Pokud není uživatelský účet zaměstnance spojen s kartou zaměstnance, při pokusu o spuštění Můj Cygnus se zobrazí následující hláška:

Zaměstnanec se již přihlašuje do CYGNUS, jen nedošlo k napojení uživatelského účtu s jeho kartou. Propojení proveďte přímo v Kartě zaměstnance v části Uživatel ve spodní části okna klepnutím na tlačítko Přidat.

(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Osobní údaje – Uživatel)

Musí být zobrazena shoda. Příjmení a jméno proto musí být stejné jak u uživatele, tak v zaměstnanci.



POZOR! Protože řešíte problém, kdy zaměstnanec již nyní nevidí Můj Cygnus, je důležité, aby se shoda objevila. Pokud se objeví okno pro zadávání nových přihlašovacích údajů, zadání zrušte, a ověřte, že má uživatel v nastavení přístupových práv stejné jméno a příjmení včetně háčků a čárek, jako v kartě zaměstnance.



Můj Cygnus není vidět - V šabloně práv, sekce není povolena

Ověřte v šabloně práv, v části zaměstnanci, že jsou povoleny sekce Můj Cygnus. Pokud si nevíte rady, mrkněte na nápovědy pro nastavení šablon práv.




Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit