OBSAH
- Můj Cygnus nefunguje - Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem
- Můj Cygnus není vidět - V šabloně práv, sekce není povolena
Můj Cygnus nefunguje - Karta zaměstnance není spojena s uživatelským účtem
Pokud není uživatelský účet zaměstnance spojen s kartou zaměstnance, při pokusu o spuštění Můj Cygnus se zobrazí následující hláška:
Zaměstnanec se již přihlašuje do CYGNUS, jen nedošlo k napojení uživatelského účtu s jeho kartou. Propojení proveďte přímo v Kartě zaměstnance v části Uživatel ve spodní části okna klepnutím na tlačítko Přidat.
(KDE? Zaměstnanci – Karta zaměstnance – Osobní údaje – Uživatel)
Musí být zobrazena shoda. Příjmení a jméno proto musí být stejné jak u uživatele, tak v zaměstnanci.
POZOR! Protože řešíte problém, kdy zaměstnanec již nyní nevidí Můj Cygnus, je důležité, aby se shoda objevila. Pokud se objeví okno pro zadávání nových přihlašovacích údajů, zadání zrušte, a ověřte, že má uživatel v nastavení přístupových práv stejné jméno a příjmení včetně háčků a čárek, jako v kartě zaměstnance.
Můj Cygnus není vidět - V šabloně práv, sekce není povolena
Ověřte v šabloně práv, v části zaměstnanci, že jsou povoleny sekce Můj Cygnus. Pokud si nevíte rady, mrkněte na nápovědy pro nastavení šablon práv.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit